חדשות היום

חברת BittWare הכריזה על מאיצי ביצועים עם ממשק PCIe 5.0/CXL מבוססי Intel Agilex FPGA ליישומים עתירי זיכרון.

חברת  BittWare (חברת בת של Molex), ספקית מובילה של מאיצים עבור יישומי מחשוב קצה ומחשוב ענן, הכריזה על פתרונות חדשים ברמת הכרטיס והשרת המבוססים על  Intel® Agilex™ FPGAs.  מאיץ הביצועים החדש BittWare IA-860m  מקל על עומסי עבודה של יישומים עתירי זיכרון על ידי מינוף של עד 32GB של זיכרון עם ממשק  HBM2e ברוחב פס מהיר ו-16 ערוצים של  PCIe 5.0 (עם אפשרות שדרוג ל- CXL)

מאיצי הביצועים IA-440i ו-IA-640i
BittWare הכריזה על שני מוצרים חדשים נוספים מבוססי Intel Agilex I-Series FPGA והציגה את המאיצים   IA-440i  ו-IA-640i, התומכים בממשקים בעלי ביצועים גבוהים, כולל 400G Ethernet ו-PCIe 5.0 (עם אפשרות ל- CXL). הדגמים החדשים הללו מצטרפים למגוון הקיים של BittWare המבוססים על  Intel Agilex F-Series, ובכך השלימה את הפורטפוליו הרחב ביותר בשוק של מאיצים מבוססי  Intel Agilex FPGA. הכרזה זו מחזקת את המחויבות של BittWare לתת מענה לדרישות ההולכות וגוברות של יישומי מחשוב, אחסון, רשת וחיישנים בעלי ביצועים גבוהים.

שיתוף הפעולה בין BittWare  ו-Intel
החברות BittWare  ו-Intel משתפות פעולה בפיתוח פתרונות להאצת העיבוד של עומסי עבודה שונים, החל מהיסקי למידת מכונה, האצת מסדי נתונים הגדלים בקצב אקספוננציאלי ואחסון  SSD מבוסס ממשק  NVMe ועד לבדיקות ומדידות ברשת,         בדיקות סולריות 5G  ועיבוד חיישנים. שיתוף פעולה זה מאפשר ללקוחות שתי החברות להתמודד עם קצב הדרישות ההולך וגובר לרשתות מהירות, להאצת מחשוב ואחסון עבור היישומים התובעניים ביותר ועומסי העבודה החישוביים.

BittWare נבחרה להשתתף בתוכנית Agilex M-Series Early Access (EAP) של Intel המבטיח קיצור הזמן לשוק של אספקת פתרונות האצת ביצועים מבוססי FPGA המיוצרים בטכנולוגיה העדכנית ביותר של החברה.
יחידות Early Access   של מאיצי הביצועים BittWare IA-440i ו-IA-640i תהיינה זמינות ברבעון הרביעי של 2022 ויחידות ייצור מיועדות למסירה ברבעון הראשון של 2023. יחידות Early Access של מאיצי IA-860m מתוכננות לרבעון השני של 2023 כשהיצור השוטף צפוי ב- Q2 2024.

EdgeCortix Dynamic Neural Accelerator

המאיץ העצבי הדינמי (Dynamic Neural Accelerator –  DNA)  של חברת  EdgeCortix  הוא נכס רוחני (ליבת IP )  גמיש להיסקי למידה עמוקה עם יכולת מחשוב גבוהה, זמן השהייה נמוך במיוחד ומנוע הסקה ניתן להרחבה בכרטיסי BittWare   מבוססי Intel Agilex FPGAs. מותאם במיוחד להיסקים עם זרימה נתונים ברזולוציה גבוהה, ה -DNA הניתן להגדרה מחדש, ובשילוב עם התוכנה MERA™  EdgeCortix (קומפיילר וערכת כלים)   מאפשר האצה חלקה של עומסי העבודה המורכבים והעתירי המחשוב של היום.

כמו כן,  מאפשר הנכס הרוחני DNA  שימוש ב- BittWare IA-840F ו- IA-420F כתחליף למעבדים סטנדרטיים או ‘GPUs מבלי לצאת מאזור הנוחות של מסגרות עבודה מוכרות כגון PyTorch ו- TensorFlow. השילוב של NDA ו- Agilex מקנה זמן השהייה נמוך משמעותית בזרימת נתונים, עם יתרון ביצועים של פי  2 עד פי 6 בהשוואה ל-FPGAs אחרים, ויעלות אנרגטית טובה יותר בהשוואה למעבדים רגילים.

כל האיורים בחסות BittWare

למידע נוסף:

משה מועלם     │   03-6458660    │    moshe.moalem@easx.co.il

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות