חדשות היום

הסטארטאפ Beti גייס 11 מיליון דולר בהובלת PSG לפיתוח פלטפורמה לניהול אתרי בניה

החברה הוקמה על ידי יוצאי סיירת מטכ”ל ופועלת ב-2,000 אתרי בניה בישראל וארה”ב

הסטארט-אפ Beti, המפתח פלטפורמה לניהול אתרי בניה, השלים גיוס של 11 מיליון דולר בהובלת קרן PSG, המשקיעה בחברות טכנולוגיה בשלבי צמיחה, בהשתתפות קרן 97212 Ventures מניו יורק ומשקיעים אסטרטגיים פרטיים מענף הבניה.

Beti מספקת פלטפורמה מתקדמת מבוססת ענן לניהול אתרי בנייה. המאפשרת לחברות לפקח ולתאם בקלות וביעילות, על תהליכי עבודה ובטיחות של עובדים ועל ציוד באתר. תוך שיפור היעילות, הגברת התפוקה ועמידה בתקציב ובלוחות הזמנים של הפרויקט. המערכת מצמצמת את המרחק שבין השטח לדרג הניהולי ומאפשרת לכל הגורמים (מנהל העבודה, מנהל הפרויקט, מהנדס הביצוע, הקבלן, ממונה הבטיחות, מפקח הבנייה והיזם) לעבוד בצורה יעילה ומתואמת. לעקוב אחר מצב הפרויקט מבחינת הבטיחות והאיכות בזמן אמת ומכל מכשיר נקודת קצה, החל מהשלבים הראשונים ועד למסירה ללקוחות. הפלטפורמה מותאמת לכל גודל של פרויקט וקבלן, מאפשרת ניטור, מעקב, וניהול של משאבי העבודה באתר, דוגמת כוח אדם, ציוד וכלים. ניהול שגרות בטיחות ושגרות בקרה, כולל פיקוח על קבלני המשנה, ובכך מצטמצם הסיכון לתאונות עבודה, שגובות מחירים כבדים באתרי בניה בארץ ובחו”ל.

הפלטפורמה של Beti כוללת פיצ’רים מיוחדים, בהם מערכת בקרת כניסה שעובדת בטכנולוגיית זיהוי פנים בתלת-מימד ומנטרת את כניסת העובדים, כך שרק מי שמורשה לבצע את עבודתו יכול להיכנס. השער החכם באתר יודע כמה עובדים הגיעו ומאפשר לתכנן את העבודה בהתאם. המערכת מספקת למנהלים שליטה במשאבים: כוח אדם וכלים, יומני עבודה, עמידה בזמנים, בקרת איכות, שינויי דיירים, מסירת דירות, בדק. לוח שליטה ובקרה על הבטיחות המתעדכן בזמן אמת, ממשק קבלני משנה וסיורי בטיחות. ניתן להפיק בלחיצת כפתור דו”חות אוטומטיים. למשל דו”חות התקדמות הפרויקט לפי אחוזי ביצוע של כל מלאכה. ולעבוד עם מערכת ניהול ליקויים דיגיטלית, שבעזרתה שום ליקוי לא ישכח או יאבד. כל המידע נשמר בענן, כך שאין סכנה לאיבוד מידע. בשלב הבא תכלול המערכת יכולות חדשות כמו מצלמות שמאתרות ליקויי בטיחות באתר.

החברה היא הגדולה והמובילה בישראל בניהול מערכות לניהול אתרי בנייה בישראל. המערכת הוטמעה עד היום ב-300 חברות וב-2,000 אתרי בנייה בישראל וארה”ב. בין לקוחותיה הבולטים ענקיות הבניה שפיר הנדסה, קבוצת אפקון, י.ח דמרי, קן התור, עומר הנדסה, בסט בנייה, ויתניה, בוני תיכון וקבוצת גבאי ופועלת בשיתוף עם התאחדות בוני הארץ. ב-2019 Beti הייתה החברה הראשונה שקיבלה אישור מנהל הבטיחות במשרד העבודה לתפקד כתחליף דיגיטלי מלא לכל דרישות החוק בתחום הבטיחות. המערכת הוטמעה גם באתרי בניה בניו יורק באמצעות המשרד של החברה בברוקלין. בכוונת החברה להתרחב לערי מפתח נוספות בחוף המזרחי, כולל פילדלפיה ומיאמי, כמו גם מוקדי עסקים ברחבי ניו ג’רזי וקונטיקט.

החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי עו״ד עומר סלבין, מנכ”ל החברה, דור רביעי למשפחת קבלנים ושיר מאוטנר, סמנכ”ל תפעול. עומר ושיר שרתו ביחד כקצינים בסיירת מטכ”ל וניהלו בהמשך במשותף פרויקטים לבניה למגורים בפולין ובישראל. הם צירפו אליהם את חבריהם מהסיירת דקל שוורצמן, סמנכ”ל טכנולוגיות, בעל שבע שנות ניסיון בפיתוח תוכנה, אלגוריתמיקה והנדסת מערכת ואסף גוטר, סמנכ”ל מכירות, בעל עשר שנות ניסיון בפיתוח עסקי ומכירות בחברה גלובאלית מדרום אפריקה. עד לסבב הגיוס הראשון שלה היום, החברה צמחה במודל Bootstrap על בסיס הכנסות מלקוחותיה, Beti מעסיקה 40 עובדים בישראל ובארה”ב ונמצאת בשלבי התרחבות. קרן PSG, שהובילה את סבב הגיוס, משקיעה בחברות תוכנה וטכנולוגיה ומלווה אותן בשלבי הצמיחה וההתפתחות, תוך ניצול הזדמנויות אסטרטגיות ובניית צוותים חזקים בשיתוף פעולה עם הנהלות החברות. הקרן, שנוסדה בשנת 2014, השקיעה לאורך השנים ב-115 חברות וסייעה ליותר מ-420 רכישות נוספות ופועלת ממשרדים בארה”ב, אירופה וישראל.

עומר סלבין, מנכ”ל Beti: “ככל שתעשיית הבנייה העולמית מתמקדת יותר ויותר בשיפור תהליכים וייעול ניהול האתר, אנחנו ממשיכים לסייע ללקוחות שלנו להבטיח אתר בטוח יותר בנוסף לחיסכון של זמן וכסף על ידי שימוש בפלטפורמה של Beti, המרכזת במקום אחד את כל תהליכי היום יום המתבצעים באתר. השותפות עם PSG תאפשר לנו להרחיב את הפעילות בישראל, לפתח מוצרים חדשים עבור הלקוחות שלנו ולמנף את המומחיות והכלים שפיתחנו בחברה ולהאיץ את היציאה לשוק הגלובלי, בדגש על צפון אמריקה.”

רונן ניר, מנהל שותף בקרן PSG: “הגידול העולמי בפרויקטים נדל”ניים לאחר הקורונה והמחסור בעובדים, יצרו ביקוש רחב לדיגיטציה של תהליכי ניהול פרויקטים ושיפור היעילות התפעולית. Beti בולטת כשחקנית המובילה בשוק עם פלטפורמה שמעניקה מענה הוליסטי לצרכים של הקבלנים ברחבי העולם, ואנחנו מצפים לתמוך בהם בתהליך הצמיחה שלהם.”


קרדיט תמונת כותרת: אורן כהן

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות