סיוה תשתף פעולה עם טקסס אינסטרומנטס בתחום ממשקי הקול למוצרי IoT

ספקית טכנולוגיות הקישוריות והחישה החכמה סיוה (נאסד”ק: CEVA), הודיעה היום על שיתוף פעולה עם יצרנית השבבים האמריקאית טקסס אינסטרומנטס (TI) בתחום הממשקים הקוליים למוצרי IoT. תוכנת זיהוי הדיבור והשליטה הקולית WhisPro שפיתחה סיוה תתמוך מעתה בבקרי SimpleLink Wi-Fi מסדרת CC3235x של TI, ותאפשר תפעול קולי של מכשירי IoT ללא חיבור לרשת.

השימוש בממשקים לתפעול קולי התרחב משמעותית בשוק ה-IoT, הכולל מכשירים לבישים, בית חכם ומכשירי חשמל, יישומים תעשייתיים, רכב, רפואה ועוד. להערכת חברת המחקר Mordor, קצב הצמיחה השנתי של ממשקי התפעול הקולי צפוי להסתכם ב-16.8% בשנים 2021 עד 2026, ולהגיע לכ-27.2 מיליארד דולר ב-2026.

התוכנה של סיוה מאפשרת להגדיר מילות הפעלה (Wake Words) ייחודיות לפי דרישת הלקוח ותומכת בעד 30 פקודות קוליות לתפעול מכשירים במגוון שפות, כולל תמיכה בסייעות קוליות מבוססות בינה מלאכותית כמו Alexa. צריכת הזיכרון הנדרשת לתוכנה היא 50KB בלבד, וצריכת ההספק וזמן ההשהייה נמוכים במיוחד. סיוה מסרה, כי השימוש ב-WhisPro מתאים לבקרי TI המבוססים על המעבד המרכזי Cortex-M4 של ARM.

פתרון קולי בעלות נמוכה

מנהלת מוצרי ה-Wi-Fi ב-TI, נאומי הלר, אמרה: ״השליטה הקולית הופכת ליישום חובה בשוק ה-IoT, החל ממכשירים לבישים ועד למכשירי חשמל ביתיים. שיתוף הפעולה שלנו עם סיוה מבטיח למהנדסים המשתמשים בבקרי ה- SimpleLink Wi-Fiהמוכחים והאמינים שלנו גישה לממשק קולי העונה על צורך זה״.

מנהל חטיבת החיישנים והאודיו של סיוה, צ׳אד לוסיאן, הוסיף: ״אנו שמחים להודיע על העבודה עם טקסס אינסטרומנטס לשילוב תוכנת זיהוי הדיבור שלנו בסדרת הבקרים האלחוטיים שלה המיועדת למכשירי ויישומי IoT. החומרה שמציעה TI בשילוב עם התוכנה שלנו תאפשר ללקוחותינו המשותפים לספק פתרונות קוליים מותאמים המתאפיינים בביצועים גבוהים ובעלות נמוכה״.

מידע נוסף:  https://www.ceva-dsp.com/product/ceva-whispro/


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות