חברת אבטחת הסייבר והתאימות Proofpoint חתמה על הסכם לרכישת Illusive

עם הרכישה, Proofpoint  מרחיבה את חזון האבטחה ממוקדת האנשים ומוסיפה יכולת גילוי איומי זהות וטכנולוגיות תגובה, המספקות מענה לפריצות מבוססות זהות, כולל מתקפות כופר

חברת אבטחת הסייבר והתאימות Proofpoint הודיעה היום, יום ב’, כי חתמה על הסכם סופי לרכישת Illusive, מובילה וחלוצה בזיהוי ותגובה לאיומי זהות – Identity Threat Detection and Response (ITDR). הרכישה צפויה להיסגר עד ינואר 2023, בכפוף לתנאי הסגירה המקובלים.

בעקבות הרכישה, Proofpoint תוסיף לפלטפורמות שלה להגנה על מידע מפני איומים, יכולת פרואקטיבית לגילוי וטיפול בסיכוני זהות, ויכולות מתקדמות של הגנה לאחר הפריצה בפועל. בכך תספק פתרון מאוחד המרחיב את ההגנה על פני כל שרשרת ההתקפה, לאיומים קריטיים כמו תוכנות כופר וזליגת נתונים.

העלייה העולמית במתקפות סייבר מיוחסת לתוקפים ששינו טקטיקות ומתמקדים בהתקפות מבוססות זהות, כאשר בשנה האחרונה 84% מהארגונים נפלו קורבן להפרת זהות. התקפות אלו מתרחשות דרך זהויות – מניצול הרשאות, דרך תנועה בתוך הארגון ( Lateral Movement ) ועד ניצול לרעה של Active Directory וסביבות ענן, כגון Microsoft 365. עם Illusive, היכולת הייחודית של Proofpoint לקבל נראות על זהויות מותקפות ופגיעויות בארגון, תקנה לארגונים תובנות חסרות תקדים לגבי משטח התקיפה של גורמים בעלי גישה מועדפת למערכות ומידע. זאת, תוך קבלת שליטה ייחודית אשר תאפשר הגנה טובה יותר על אנשים הנתונים להתקפות מרובות –  Very Attacked People (VAPs).

עובדי Illusive יצטרפו למרכז הפיתוח והחדשנות של Proofpoint בתל אביב. במהלך השנים האחרונות ביצעה Proofpoint מספר השקעות משמעותיות בישראל, הכוללות רכישה של שלוש חברות. בשנת 2016 נרכשה חברת אבטחת הענן Firelayers. בשנת 2019 נרכשו חברת ObserveIT המובילה בתחום פלטפורמת ניהול איומים תוך ארגוניים ו- Meta Networks המאבטחת את הגישה לרשת בטכנולוגיה חדשנית מבוססת Zero Trust (ZTNA).

“מרכז החדשנות שלנו הממוקם בלב מתחם ההיי-טק המוביל בתל אביב, מושך אליו כוח אדם מוכשר”, אמר דורון אלגרסי, מנכ”ל Proofpoint ישראל. “אנו מצפים לצוות Illusive כדי להמשיך ולהתרחב ולספק מענה לביקוש היוצא מן הכלל לשירותים שלנו. המשימה שלנו היא לספק אבטחה ממוקדת באנשים כדי לעזור לחברות לעצור איומים ממוקדים, להגן על הנתונים שלהן ולהפוך את המשתמשים שלהן לעמידים יותר בפני התקפות סייבר”.

“Illusive פותרת בעיה שאחרים לא הצליחו לפתור. ההתמקדות שלנו בהגנה על זהויות ועצירת האיום של תוכנות כופר, אפשרה לנו לפתח יכולות ייחודיות המניעות את הביקוש העולמי לפתרון שלנו”, אמר עופר ישראלי, מייסד ומנכ”ל Illusive. “אנו נרגשים להצטרף ל-Proofpoint ולשלב בחזון האבטחה הממוקד אנשים, את הגישה הייחודית שלנו ל-ITDR. נסייע לארגונים לטפל בסיכוני זהות מועדפת ולהבין את ההשלכות האפשריות של חשיפה, כגון גישה לנתונים קריטיים ולקניין רוחני.”

Proofpoint ו- Illusive תספקנה ביחד אבטחת זהות מקיפה, כחלק מפלטפורמת ההגנה מפני איומים של Proofpoint הכוללת:

גילוי ותיקון אוטומטי של פגיעויות זהות לפני שתוקפים מנצלים אותן, עם Illusive Spotlight™: עם ארכיטקטורה נטולת תוכנות קצה, Illusive Spotlight מספקת נראות חסרת תקדים לזהויות פגיעות. על ידי סריקה של מבני ספריות (למשל, Active Directory), פתרונות ניהול גישה מועדפת (PAM), נקודות קצה, שרתים ושירותים, נחשפים הפערים בין מדיניות אבטחת הזהות של הארגון לבין המציאות בסביבה שלו.

גילוי ותגובה לאיומי זהות, לעצירת הסלמה של ניצול הרשאות ותנועה בתוך הארגון לעבר נכסים קריטיים, עם Illusive Shadow: בניגוד לטכנולוגיות הטעיה אחרות שפורסות סוכנים או ‘מלכודות דבש’ ועלולות לעבור הטיה או ניצול על ידי התוקף, הארכיטקטורה נטולת תוכנות הקצה של Illusive Shadow מונעת מהתוקף לזהות אותה והיא הוכחה כבלתי מנוצחת ביותר מ-150 תרגילי צוות אדום. היא מאפשרת לארגונים להאיץ גילוי איומים על ידי זיהויים, בהתבסס על אינטראקציה של התוקף עם ההטעיות, ולא על סמך בקרות הסתברותיות המבוססות על חתימות או התנהגויות.

הפתרונות של Illusive זוכים לאמונם של תאגידים רב-לאומיים מובילים, המגנים על כמה מהמותגים המוכרים ביותר בעולם. זאת, על ידי נטרול התוקפים מגישה לא מורשית לזהויות, הנדרשת להם כדי להשלים את הפריצה.

“כרגע די פשוט עבור תוקף להפוך זהות אחת שנפגעה לאירוע כופר או זליגת נתונים כלל ארגוניים”, אמר ריאן קלמבר, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיית אבטחת סייבר, Proofpoint. “הרכישה של Illusive מחזקת את המחויבות של Proofpoint לחדשנות ולצמיחה, ומביאה לשוק טכנולוגיה שמקשה על עבודתם של גורמים זדוניים”.


תמונת כותרת: דורון אלגרסי מנכל פרופפוינט ישראל. צלמת: סמדר כפרי

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות