חדשות היום

סלברייט חתמה על עסקה של מעל 10 מיליון דולר עם גוף אכיפת חוק של מדינה במערב אירופה

מדובר באחת העסקאות הגדולות ביותר בתחום ה-Digital Intelligence, המדגישה את נחיצותם של פתרונות אלה כאמצעי חיוני להאצת חקירות.

חברת סלברייט (נסד”ק: CLBT), המובילה העולמית בפתרונות Digital Intelligence (DI) למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה היום כי משטרה של מדינה באירופה מרחיבה את השותפות ארוכת הטווח שלה עם החברה, ובמסגרת זו תשמיש את פתרון Cellebrite Pathfinder ברבים מאתרי הפעילות שלה.

הסכם משמעותי זה יאפשר ללקוח להטמיע את פתרון האנליטיקה לחקירות המוביל של סלברייט לרוחב כלל מערך החקירות שלו, מה שיחזק את מעמדו של ה- Cellebrite Pathfinder ככלי אנליטיקה חקירתי בעל חשיבות עליונה. הרחבה זו מתגברת את סל הפתרונות הנוכחי של סלברייט לאיסוף ובחינת מידע ראייתי, בו משתמש כוח המשטרה הלאומי, ואשר כבר מייצר כמות אדירה של נתונים. בנוסף, פתרון ה-DI האוטומטי והמאובטח של סלברייט מאפשר לחוקרים לאסוף, לבחון ולנתח נתונים בתהליך עבודה משולב באופן יעיל ואופטימלי.

על מנת להתמודד עם נפח הנתונים הרב שנאסף בחקירה, Cellebrite Pathfinder מיועד לספק לחוקרים יכולות מתקדמות  כדי להאיץ את החקירות על ידי ייעול התהליך החקירתי, אוטומציה של קליטת הנתונים ושימוש בכלי AI מתקדמים המאפשרים לנתח וליצור ויזואליציה של הנתונים ממכשירים ניידים, ענן, מחשב וצילומי וידאו.  פתרון Cellebrite Pathfinder מסייע לכוחות לזהות דפוסים, לחשוף קשרים ולגלות רמזים וכיווני חקירה במהירות, ובאופן מדויק.

בסקר מגמות השוק של סלברייט לשנת 2022, נמצא כי 74% מהנשאלים הסכימו כי קיים פער בתחום ה-IT והמיומנויות הטכנולוגיות במשטרה. כחלק מהמשימה לצמצם פער לטובת הביטחון הציבור, סלברייט תעבוד  עם המשטרה האירופאית לעיל על מנת לספק הכשרה מקצועית ותמיכה לצוותי החוקרים שלה.

ארתור ויינשטיין, נשיא לעסקים בינלאומיים בסלברייט, אמר כי: “אנו גאים שלקוח ותיק שלנו בוחר להמשיך ולבצע מודרניזציה במאמצי החקירה שלו באמצעות אימוץ נרחב יותר של פתרונות ה-DI של סלברייט. יישום Pathfinder ברמה הלאומית יגביר את שיתוף הפעולה בין בודקי הראיות והחוקרים במשטרה, מה שיתרום לתהליכי חקירה יעילים, אתיים, ואפקטיביים יותר, בדרך להרשעות וזיכויים.


ארתור ויינשטיין, נשיא לעסקים בינלאומיים בסלברייט קרדיט: יח”צ.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות