חדשות היום

NeuReality גייסה 35 מיליון דולר בסבב A כדי להביא לשוק מעבד AI עתיר ביצועים

חברת סטארט-אפ ה-AI ניוריאליטי (NeuReality) מקיסריה, המפתחת פתרונות הסקה (inference) עתירי ביצועים, גייסה 35 מיליון דולר בסבב A. את הסבב הובילו Samsung Ventures, Varana Capital, Cardumen Capital, OurCrowd ו-XT Hitech. השתתפו בסבב SK Hynix, Cleveland Avenue, Korean Investment Partners, Glory Ventures, ו-StoneBridge.

גיוס ההון יסייע לניוריאליטי להתחיל לפרוס את פתרונות ההסקה (Inference) שלה בשוק העולמי בשנת 2023. הפתרונות מאפשרים פריסה אופטימלית בדטה סנטרים ובאתרים מקומיים הסמוכים למכשירי קצה (near-edge) הזקוקים לביצועים גבוהים, זמן המתנה (latency) נמוך ויעילות גבוהה. החברה כבר הודיעה על שיתופי פעולה הדוקים עם חברות שותפות ולקוחות מובילים בתחום ה-AI כמו IBM, LENOVO ו-AMD, הן כשותפות והן כלקוחות.

הפתרון המקיף של ניוריאליטי כולל חומרה, תוכנה וכלי פיתוח, העובדים ביחד כדי להפוך את תהליכי הטמעת פתרונות הבינה המלאכותית לפשוטים, קלים ומהירים יותר. החברה המציאה סוג חדש של רכיבי עיבוד מוצמדי רשת (NAPU – Network Addressable Processing Units) המציעים אופטימיזציית מערכת לצורך הטמעה של Inference ברשתות נוירונים עבור שימושים כגון ראייה ממוחשבת, עיבוד שפה טבעית ומנועי המלצות. יחידת ה-NAPU תאפשר להרחיב את שוק החברות המשתמשות ב-AI גם לחברות פחות טכניות באופיין. היא גם תאפשר לארגונים גדולים כמו חוות ענן ציבורי ענקיות הפרוסות ברחבי העולם (Hyperscalers) ולקוחות חדשים של דטה סנטרים להפוך את השימוש  בבינה מלאכותית לנרחב ולנוח יותר ולשמר את הקיימות בכדור הארץ.

גיוס ההון יאפשר לניוריאליטי להביא לשוק את NR1, פתרון ה-NAPU הראשון שלה. שבב חדיש זה, המבוסס על ארכיטקטורת AI-centric של החברה, פורץ את גבולות הביצועים והיעילות של מערכות AI ומביא אותם לרמות חדשות. הוא עושה זאת על ידי הסרה של צווארי בקבוק באופן המגביר את הניצול של מעבדי למידה עמוקה קיימים, תוך הקטנת זמן ההמתנה של עיבודי AI, לצד צמצום כולל של עלויות המערכת וצריכת ההספק. עלויות המערכת וצריכת ההספק הן מרכיבים קריטיים בשיפור עלות הבעלות הכוללת (TCO) של דטה סנטרים ומערכות מחשוב רחבות היקף באתרי הלקוחות. הן חיוניות להצלחתם של מודלים עסקיים של אפליקציות רבות וכן לדרישות הקיימות (sustainability) שמציבות ממשלות ברחבי העולם.

“ההשקעה היא הבעת אמון נוספת בכישרון ובחדשנות של ניוריאליטי ושל תעשיית הטכנולוגיה הישראלית בכלל”, אמר משה תנך, מנכ”ל ומייסד משותף של NeuReality. “העובדה שבסבב בחרו להשתתף משקיעים בעלי פרופיל גבוה אינה מקרית. עובדה זו מהווה הוכחה לפוטנציאל של ארכיטקטורת ה-AI-centric ומעבד ה-NR1 אותם פיתחו לחולל תמורה בשוק. אנחנו מחויבים ליצור דמוקרטיזציה שתביא את פלאי הבינה המלאכותית לחברות רבות ולשימושים חדשים בפריסה המונית”.

יואב זבה, שותף מנהל בקרן XT Hi-Tech, ציין: “אנו גאים מאד להצטרף למסע של NeuReality בהובלת הצוות יוצא הדופן בראשות משה, צביקה, יוסי וליאור. טכנולוגיית המחשוב עתירת המשאבים והחסכונית של ניוריאליטי היא מרכיב קריטי בצמיחה בשימוש היומיומי של AI. ניוריאליטי יוצרת מעטפת מלאה המאפשרת למעבדי ה-Deep Learning  לשרת יישומי קול, שפה, ויישומים חשובים אחרים”.

מינגו לי, שותף מנהל ב-Cleveland Avenue, הוסיף: “ניוריאליטי מביאה קלות שימוש וסקלביליות לפריסת פתרונות AI, ואנו רואים סינרגיה בין הטכנולוגיה המבטיחה של ניוריאליטי לבין הצרכים של חברות Fortune-500 איתן אנו נמצאים בקשר צמוד. מעבר לכך, אנו מאמינים שהשקעה בחברות כמו NeuReality היא חיונית, לא רק כדי להבטיח את עתיד הטכנולוגיה, אלא גם כדי להבטיח את הקיימות של כדור הארץ”.


קרדיט תמונת כותרת: יוסי זליגר

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות