חדשות היום

סיוה תספק ל-LG מעבד ראייה ממוחשבת שישולב במוצרי חשמל ביתיים חכמים

המעבד CEVA-XM4 ישולב בשבב הבינה המלאכותית החדש LG8111 המיועד בין השאר למקרר הדגל MoodUP ושירות ה-ThinQ.AI     

ספקית טכנולוגיות הקישוריות והחישה החכמה סיוה (נאסד”ק: CEVA), דיווחה היום על הסכם רישוי עם LG לפיו תשלב ענקית האלקטרוניקה הדרום-קוריאנית את מעבד הראייה הממוחשבת CEVA-XM4 בשבב הבינה המלאכותית החדש LG8111, המיועד למוצרי חשמל ביתיים חכמים. בין השאר, המעבד של סיוה ישולב במקרר הדגל החדש MoodUP המבוסס על פלטפורמת הפיתוח ThinQ.AI – שיוצג בתערוכת מוצרי הצריכה האלקטרוניים (CES) השנתית בלאס-וגאס ב-5-8 בינואר.

טכנולוגיות הראייה הממוחשבת והלמידה העמוקה של סיוה מבוססות על תוכנה וחומרה ומסייעות למתכנני שבבים ליישם יכולות בינה מלאכותית מתקדמות בצריכת הספק נמוכה ולקצר זמני פיתוח של מוצרי קצה. מוצרים אלה כוללים סמארטפונים, מכוניות אוטונומיות, מצלמות אבטחה, רובוטיקה, רחפנים ומכשירים אחרים המבוססים על מצלמות.

למידע נוסף: https://www.ceva-dsp.com/app/imaging-computer-vision/ .

מנהל פלטפורמת הפתרונות החכמים של LG, וונסוק צ׳אנג, אמר: ״LG מחפשת תמיד לקחת את חווית השימוש לשלב הבא, ושבב הבינה המלאכותית למוצרי קצה החדש שלנו הוא המתאים ביותר לפלטפורמת ThinQ.AI המיועדת למוצרי חשמל ביתיים חכמים. המעבד של סיוה המשולב בשבב שלנו מספק ראייה ממוחשבת ויכולות עיבוד תמונה מתקדמות למוצרים מבוססי מצלמה״.

מנהל חטיבת הראייה הממוחשבת של סיוה, רן שניר, הוסיף: ״אנו מרוצים מהחלטת LG לשלב את מעבד הראייה הממוחשבת שלנו בשבב הבינה המלאכותית החדש שלה המיועד למוצרי קצה. הבית החכם מספק הזדמנויות עצומות לשילוב בינה מלאכותית ועיבוד תמונה במוצרי קצה הכוללים מצלמה, עם אפשרויות אינסופיות לחדשנות ושיפור חווית השימוש במוצרים אלה״.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות