חדשות היום

ASUS מציגה לראשונה פתרונות חדשים עבור מנהלים עסקיים ותלמידי בית ספר ב-CES 2023

עיצובים ייחודיים המספקים ביצועים מדהימים, עמידות ורב גוניות

נקודות מפתח

  • תוכננו עבור עתיד נצחי: הפתרונות העסקיים והחינוכיים החדשים של ASUS תוכננו מתוך מחשבה על הכוכב, הביצועים והאנשים וכדי לקדם קיימות
  • ASUS ExpertBook B9403 OLED: פתרון פרמיום, קל במיוחד ועמיד עבור מנהלים עסקיים ועובדים שנמצאים במסע, המספק פרודוקטיביות ואמינות ללא הפסקה
  • ASUS BR1102: סדרת ניידים קשוחה, עמידה לזמן ארוך ואמינה עבוד תלמידי מודרניים ושאפתניים ולסביבות חינוכיות

ASUS, מובילת הטכנולוגיה העולמית הידועה ביכולתה לחדש כל הזמן ולקדם את הטכנולוגיות של ימינו אל המחר, חושפת היום ב-CES 2023 שני פתרונות מסחריים חדשים – ASUS ExpertBook B9 OLED (B9403CVA) למנהלי עסקים מובילים, ואת סדרת ASUS BR1102 (BR1102C ו-BR1102F) למגזר החינוכי. פתרונות אלו מספקים ביצועים מדהימים, רב גוניות וגמישות, והם מציגים עיצוב ייחודי בעל יכולת להתקיים ולשרוד לאורך זמן. הם מאפשרים פרודוקטיביות ללא הפסקה ולמידה היברידית, ומספקים עתיד מדהים עבור עולם העסקים והחינוך.

ExpertBook B9 OLED מספק למנהלים עסקיים עיצוב קל במיוחד ברמת הפרמיום שאינו מתפשר על ביצועים, עמידות או אבטחה. ה-ASUS BR1102 הקשוח והאמין מתהדר בעמידות בדרגה צבאית, תצוגה דינמית עם אישור TÜV עם ציפוי אנטי בוהק וזוויות צפייה נרחבות, וכל זה בעיצוב קומפקטי ומודולרי המאפשר לתלמידי בית ספר ללמוד, להזרים ולשחק ללא הפסקה. ASUS

 ממשיכה לחדש כדי להבטיח עתיד למשתמשיה ושני הפתרונות המסחריים החדשים הללו מגלמים שיטות עיצוב וייצור חדשות המפחיתות את ההשפעה על הסביבה ומקטינות את טביעת הרגל הפחמנית.

ExpertBook B9 OLED (B9403CVA): נייד עסקי ברמת פרמיום, קל במיוחד עבור מנהלים בתנועה

כשמנהלים עסקיים מרבים בנסיעות ומחליפים מקומות עבודה יותר מתמיד, ExpertBook B9 OLED מציע פתרון עילאי וקל משקל ברמת הפרמיום שמיועד לאותם מנהלים בתנועה. המכשיר מספק איכות ועיצוב פרמיום תוך שהוא נשאר אחד מהמחשבים הניידים העסקיים עם מסך 14 אינץ’ הקלים ביותר בעולם – קל יותר אפילו מהרבה מאוד ניידים בשוק עם מסך 13 אינץ’. הוא מיוצר מסגסוגת מגנזיום-ליתיום פרמיום, סגסוגת המתכת הקלה ביותר בכדור הארץ, והעיצוב הקל במיוחד והעמיד שלו כולל שדרוגים מרכזיים שהופכים אותו לשותף לנסיעות המושלם עבור מנהל עסקי בכיר.

למרות שהוא קל משקל, ExpertBook B9 OLED מציע את תכונות הביצועים, האבטחה והעמידות המובילים שמנהלים מצפים להם. בין אם בוחנים דו”חות או יוצרים אינפוגרפיקה לצורך הצעות עסקיות, ExpertBook B9 OLED הוא הנייד העסקי המוחלט. עם מעבד Core™ vPro® מהדור ה-13 העדכני ביותר של אינטל ועד 64 גיגה-בייט זיכרון, ועם תוספת של מערכת קירור חכמה להגברת הביצועים ב-36%, ExpertBook B9 OLED מספק ביצועי מחשוב מהירים ותגובתיים עם יכולת ניהול ברמה ארגונית. Windows 11 Pro ושכבות אבטחה מרובות, כולל אפשרות ל-TPM 2.0, מבטיחים אבטחת מידע ומגנים על הפרטיות.

המערך המשופר של מצלמת הרשת, הרמקולים והמיקרופונים מאפשר לבצע שיחות וידאו באיכות גבוהה, ומסך ה-OLED, עם יחס היבט של 16:10 ויחס מסך/לגוף שמגיע ל-90% מספק צבע מלא חיים, פליטת אור כחול נמוכה וחוויה ויזואלית סוחפת. לאחר עמד בבדיקות העמידות MIL-STD-810H האמריקאיות ובאלו של ASUS עצמה, ExpertBook B9 OLED מספק למנהלים עסקיים את היתרון המוביל בכל הקשור למחשוב תוך כדי תנועה. הוא גם מציע כמה תוספות קטנות כדי להגביר את חווית המשתמש, כולל משטח מגע שגדול ב-26.8% לעומת העבר – לשיפור הניווט והשליטה.

וכמו בכל פתרונות ASUS שהוכרזו ב-CES 2023, ExpertBook B9 OLED תוכנן כשהקיימות בחזית. לא רק שתהליך הייצור מוביל לקשיחות מוגברת, הוא גם מפחית את בזבוז החומרים ב-29% ומקצר את זמן הייצור עד 75% 1 כדי לנצל את מרב היעילות האנרגטית ולהפחית עוד יותר את ההשפעה הסביבתית. עם השימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ויעילות האנרגיה המשופרת, בין היתר, המכשיר צפוי לקבל הסמכת EPEAT Gold והוא אף עולה על הנדרש בתקני ENERGY STAR®.

סדרת ASUS BR1102 (BR1102C ו-BR1102F): ניידים אמינים למגזר החינוך ללימוד מעורב

התלמידים מסתמכים על מחשבים ניידים עמידים אך גמישים כדי להישאר פרודוקטיביים וכדי להצליח בסביבות הלמידה ההיברידיות של ימינו. תוך כדי תנועה בין הבית, בית הספר והפעילויות אחרי בית הספר, ASUS BR1102, שזמין בתצורת צדפה מסורתית וגם עם מסך הפיך ב-360°, הוא מחשב אמין עבור תלמידי בית ספר מודרניים.

העיצוב הקשוח הקומפקטי, עם מסך ה-11.6 אינץ’ שלו, מתאים לכל תיק גב והיא עמיד בפני נפילות, מהמורות ובלאי יומיומי. BR1102 עבר בדיקות עמידות ברמה צבאית, והוא כולל מקלדת שעמידה בפני מים, משטחים חיצוניים שעמידים בפני חבלה ושריטות, רכיבים מחוזקים, פגוש גומי שעוטף את המחשב ואחיזה קלה.

בנוסף, BR1102 נבנה כדי לאפשר לתלמידים להיות מעורבים בכל מקום שהם לומדים. התכונות שלו, ששמות את הלימוד בראש, הופכות למידה מרחוק לקלה ומהנה. עם מעבד Core מהדור ה-12 של אינטל ועם Windows 11 Education, חיי סוללה של עד 10 שעות, קישוריות במהירות גבוהה, מצלמה מפחיתת רעשים, מגן מצלמת רשת ומצלמת 13 מגה-פיקסל, התלמידים מוגנים להצליח בכל יום של השבוע.

BR1102 גם בנוי להחזיק מעמד עם תכנון חזק וקשיח השורד לאורך זמן ללא צורך כמעט בתחזוקה, עם מזעור הצורך בפתרון בעיות והניהול עבור צוותי IT והוצאת המרב מהיתרונות הסביבתיים. ברגים אחידים פירושם הפחתת אובדן החלקים והעיצוב המודולרי הופך אותו לגמיש בסביבות למידה שונות. אחסון כפול הניתן להרחבה עבור קבצי למידה גדולים, תצוגה עם אישור TÜV וחיי סוללה ארוכים מבטיחים שהתלמידים יישארו מחוברים ומעודכנים בשיעורים שלהם לאורך כל היום. וכיתרון נוסף, המקלדת, המציעה את ASUS Antimicrobial Guard, מוסמכת על פי תקן ISO כדי לעכב את צמיחת החיידקים ביותר מ-99% על פני תקופה של 24 שעות, ועוזרת לשמור על משטחי מחשב נייד נקיים וסניטריים.

נשיא ASUS Computer International, בנג’מין יה, אמר: “ASUS מחויבת להניע התקדמות וליצור ארגון עם אפס נטו של פליטת פחמן על ידי שימוש בהובלה הטכנולוגית שלנו, הקפדנות מונעת הנתונים והפילוסופיה הממוקדת באדם. עם ExpertBook B9 OLED ו-BR1102 החדשים, מנהלי עסקים ותלמידים  כאחד נהנים משימוש יעיל באנרגיה שמפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם. מעבר לעיצוב המוצר, ASUS בונה גם מוצרים אלה באופן מיוחד המאפשר להם לשרוד לאורך זמן, עם שיטות אספקה, ייצור וחומרים שמקרבים אותנו ליעדי הקיימות שלנו ב-2023 ואילך”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות