חדשות היום

גילת משיקה מודם לוויני חדש, SkyEdge IV Taurus-M, לשווקים צבאיים וממשלתיים

מודם ה- SkyEdge IV Taurus-Mתומך גם בדור הקודם, SkyEdge II-c, ומספק מענה לביקושים בשוק למודם בגודל קטן, בעל ביצועים גבוהים לתקשורת לוויינית בתנועה

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי השיקה את SkyEdge IV Taurus-M, מודם לווייני חדש אשר תוכנן במיוחד לשווקים צבאיים וממשלתיים.

מודם ה- SkyEdge IV Taurus-Mתומך בדור הקודם, SkyEdge II-c, וככזה מאפשר גם ללקוחות אשר אימצו בעבר את פלטפורמת רשת הלוויין המובילה של גילת להנות מיכולותיו.

עם SWAP (גודל, משקל ודרישת הספק) נמוך, ה- SkyEdge IV Taurus-Mאידיאלי לרכבי קרב משוריינים ופרישה בציוד נישא של חיל רגלים, ועומד בתקני MIL-STD-810F. ה- SkyEdge IV Taurus-Mשל גילת עונה על הדרישה בשוק למודם בגודל קטן, בעל הביצועים הגבוהים ביותר לתקשורת לוויינית בתנועה.

ה- SkyEdge IV Taurus-Mשל גילת הוא מודם צבאי מהיר וקל לתפעול הקובע סטנדרט חדש בגמישות משימתית. זהו המודם הקטן ביותר בשוק המציע תקשורת לוויינית זמינה במהירות גבוהה למצבי תקשורת נייחת ותקשורת בתנועה (SOTM).

“בין אם נושאים אותו בתיק גב או על גבי רכב, ה-SkyEdge IV Taurus-M, המודם הלווייני החדש של גילת  מספק ביצועים יוצאי דופן בזמינות גבוהה, עם תקשורת לוויינית מאובטחת ויעילות ספקטרלית לאלו שמעריכים זאת יותר מכל,” אמר גיל אליזוב סמנכ”ל מוצרים בגילת. “מתאים למגוון משימות באוויר, בים וביבשה, מודם ה- SkyEdge IV Taurus-Mשל גילת ממוצב בעמדה ייחודית לספק מענה לצורך הקריטי ולביקוש הגובר בשוק לתקשורת לוויינית ניידת באיכות גבוהה ברחבי העולם.”

מידע נוסף אודות המודם הלווייני של גילת, ה-SkyEdge IV Taurus-M, ושאר מוצרי Taurus ניתן למצוא אונליין באתר https://www.gilat.com/technology/taurus/


תמונה של המודם של גילת (קרדיט: גילת)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות