חדשות היום

רדקום ו-Rakuten Mobile משתפות פעולה לקידום אוטומציה ואופטימיזציה במעגל סגור לרשת 5G

בפעם הראשונה בתעשיית התקשורת: פונקציית ניתוח נתוני רשת (NWDAF)  בייצור

חברת רדקום (נאסד”ק: RDCM) מדווחת היום על שיתוף פעולה עם  Rakuten Mobileביפן במטרה לאספקת אוטומציה במעגל סגור באמצעות ניתוח אנלטי 5G המבוסס על בינה מלאכותית, לניתוח אוטומטי של הרשת, וביצוע פעולות מתקנות לשיפור חווית הלקוח, ולמניעת מצבים של פגיעה בשירות – אשר מחוללים מהפכה בתהליכי העבודה ומקדמים השגת אוטונומיה של הרשת. שיתוף הפעולה המתמשך הוא חלק מהשותפות החזקה בין החברות המניעה חדשנות תפעולית ומבטיחה לספק רשת אוטומטית ללא מגע, המתמקדת בלקוח.

“המורכבות של רשת 5G הגבירה את הצורך באוטומציה וניתוח מתקדם מבוסס בינה מלאכותית” אמר שראד סריוואסטווה, סמנכ”ל הטכנולוגיה הראשי ב-Rakuten Mobile. “על ידי שימוש בניתוחי ה-5G החדשניים של רדקום, אנו יכולים למנוע באופן אוטומטי ירידה באיכות השירות או בעיות בקישוריות, במטרה להבטיח שלקוחותינו יקבלו שירותים ברמה הגבוהה ביותר, ולעזור במעבר שלנו לגישה המתמקדת בתהליכי תפעול רשת, המבטיחה חווית לקוח מעולה באופן אוטומטי ללא צורך בהתערבות ידנית”.

“אנו נרגשים לפרוס את הפתרון הזה עם Rakuten Mobile. זוהי התוצאה של השותפות ההדוקה בינינו, בזמן בו אנו בונים תרחישי שימוש חדשים אשר מחוללים מהפכה באופן פעילות הרשתות ובחיסכון במשאבים, תוך הבטחת חוויות לקוח נהדרות” הוסיף רמי עמית, מנהל הטכנולוגיה הראשי של רדקום. “על ידי פריסת פתרון הפיילוט הזה, Rakuten Mobile נהנית מ-NWDAF ברמת המפעיל, המבטיחה התמקדות אוטומטית שאין דומה לה באיכות השירות תוך חיסכון בעלויות והפיכת התפעול ליעיל יותר”.

RADCOM NWDAF תהיה זמינה מסחרית למפעילות סלולר על גבי פלטפורמתRakuten Symphony SymworldTM. הפתרון החדשני מספק מענה לאתגרים של ניטור רשתות 5G מורכבות ותואם למהדורות 16 ו-17. כמו כן, RADCOM NWDAF מציע אופציות שימוש נוספות ובהן אופטימיזציית RAN. הטכנולוגיה משלבת ניתוחי ML\AI מתקדמים מבוססים אנלטיקה והופכים תהליכי עבודה תקשורתית לאוטומטיים, תוך מתן מגוון תרחישי שימוש, ממשימות פשוטות ומורכבות ועד לתמיכה ברשתות אוטונומיות עם אפס מגע.

פונקציית ניתוח הנתונים ברשת 5G של רדקום (RADCOM NWDAF) המבוססת בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML), מאפשרת ל-Rakuten Mobile לזהות ולמנוע פגיעה בחווית המשתמש באופן אוטומטי עבור מקרי שימוש מרובים ובהם סופות איתות, אופטימזציית RAN-O פרואקטיבית ואופטימיזציה מקדימה לניהול עומסי תנועה ברשת.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות