ענקית הטכנולוגיה Akamai השיקה מוצר אבטחה חדשני Hunt בפיתוח ישראלי

ענקית טכנולוגיות הענן אקמאי השיקה מוצר אבטחה חדשני בשם Akamai Hunt, שפותח בישראל על בסיס הטכנולוגיה של חברת הסייבר Guardicore. הכלי משתמש בקונספט ההגנה של פלטפורמת גארדיקור, המבוסס על הפרדת הרשת הארגונית ליחידות קטנות ו-Zero Trust, שמשמעותו אפס אמון ובחינה של כל תקשורת פנימית וחיצונית. הוא מצליב את נתוני התקשורת הארגונית יחד עם מאגרי הידע והמודיעין העצומים והמתעדכנים של אקמאי על איומי סייבר גלובלים על מנת לאפשר לארגונים לזהות ולתקן סיכונים בסביבות הענן שלהם.

“Hunt משלב את המידע האדיר שאקמאי מקבלת מהפצת מעל ל-30% מהתוכן באינטרנט עם הטכנולוגיה של גארדיקור שרואה את כל תעבורת הרשת הפנים ארגונית על מנת להעניק לחברות רמה חדשה של הגנה,” אומר פבל גורביץ’, סמנכ”ל בכיר של מוצרי אבטחה ארגונית ומנהל הפעילות של אקמאי בישראל. “בעבר Hunt היה זמין לקבוצה מצומצמת של לקוחות גארדיקור. כעת הגדלנו, הרחבנו ושיפרנו את המוצר עם ניתוח של ביג דאטה לזיהוי פעילויות חשודות וחריגות כדי לענות על דרישה רחבה מארגונים עם סביבות ענן גדולות יותר.”

“רכישת גארדיקור על ידי אקמאי והטמעת פעילות הסייבר של החברות פתחה עבורנו גישה למערך נתונים גדול מאוד של התקפות, הנראות באמצעות מערכת שמות הדומיינים העולמית (DNS), חומת האש של יישומי אינטרנט (WAF) וטביעות רגל מבוזרות של התקפות מניעת שירות (DDoS), ששיפרו את יכולות הזיהוי של ה-Hunt,” אמר גורביץ’. “בנוסף להיקף החדש והמאסיבי של המידע, הכלי בנוי על ארכיטקטורה המאפשרת מהירות פעולה של פי 100 מהר יותר מבעבר ומטפלת באיסוף וניתוח של אירועים כדי לצמצם את זמן הזיהוי”.

צוות Hunt העולמי כולל אנשי אבטחה ייעודיים שיסייעו למרכזי ה-SOC של החברות בתיקון איומים, נקודות תורפה ועיבווי תשתיות המחשבים. בנוסף יסופקו להם התראות מיידיות וסקירות חודשיות על איומים.

פבל גורביץ’. קרדיט: אקמאי.

חברת Akamai שנוסדה ב-1998, והיא מהמובילות בעולם בתחום הפצת תכנים ברשת ופועלת בכמאה מדינות באמצעות מערך של מאות אלפי חוות שרתים מבוזרות. תשתיות החברה משרתות כיום את חברות הטכנולוגיה הגדולות בהן מיקרוסופט, אפל, גוגל, פייסבוק, טיקטוק ודיסני, וכן ניקיי ואדידס וחברות תקשורת וטכנולוגיה רבות. מרכז הפיתוח הישראלי מונה 450 עובדים והוא עוסק בין השאר בפיתוח מוצרי סייבר של החברה, שמהווים כיום מנוע צמיחה מרכזי של אקמאי. לחברה הכנסות בהיקף של כ-3.5 מיליארד דולר בשנה והיא נסחרת בנאסדק בשווי שוק של 11.5 מיליארד דולר.

 

הפתרון הטכנולוגי שפיתחה גארדיקור בתחום המיקרו-סגמנטציה מבטיח שכל יחידה בתוך הארגון תהיה ממודרת מהאחרות מבחינה אבטחתית ותוקף לא יוכל לנוע ממחשב למחשב בארגון באין מפריע. כך ניתן לחסום התפשטות של נוזקות בתוך ארגונים ולהגביל את השפעתן. הפתרון של גארדיקור מאפשר ליישם את הגישה בסייבר המכונה Zero Trust Network,  שבה מותר לכל עובד או אפליקציה לתקשר רק עם החלקים ברשת שאליהם הם נדרשים. הפתרון חוסם את כל שאר אפשרויות התקשורת, ובכך מפחית באופן דרסטי את פני השטח של האיום ואת החשיפה לסיכון.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות