חדשות היום

ריברסייד מציגה קפיצת דרך משמעותית בתחום הוידאו מבוסס ה-AI

  • החברה שפיתחה פלטפורמה פורצת דרך להקלטת וידאו ואודיו מרחוק ברמה של אולפן ישירות מהדפדפן, חושפת שדרוג מאסיבי שמאפשר ליוצרים לייעל את תהליך יצירת התוכן
  • בזכות השדרוג ניתן כעת להקליט, לערוך ולשתף שיחות אודיו ווידאו במקום אחד בעזרת כלים לעריכה מבוססת טקסט ולתמלול מבוסס בינה מלאכותית
  • יוצרים וחברות מובילים בעולם, כגון Netflix, Marvel ו-Shopify מסתמכים על Riverside להפקת פודקאסטים, ראיונות וידאו, סרטוני שיווק, כנסים וירטואליים, תקשורת פנימית ועוד

חברת ריברסייד ((Riverside הישראלית, שפיתחה פלטפורמה פורצת דרך להקלטת וידאו ואודיו מרחוק ברמה של אולפן ישירות מהדפדפן, חושפת כעת את גרסתה האחרונה – המשלבת פיצ’רים לעריכה מבוססת טקסט ויכולות תמלול מבוססות בינה מלאכותית (AI), אשר מאפשרות להקליט, לערוך ולשתף שיחות אודיו ווידאו – במקום אחד.

“על ידי ייעול עבודת ההקלטה, העריכה והשיתוף של שיחות במקום אחד, אנו מעצימים את המשתמשים שלנו ומאפשרים להם להתמקד במה שחשוב באמת: הפקת תוכן איכותי אשר מחבר אותם עם הקהל שלהם”, אמר נדב קיסון, מנכ”ל Riverside. “החזון שלנו הוא לאפשר ליוצרי תוכן ולארגונים לספר את הסיפור שלהם בקול שלהם. בזכות הפשטות של ביצוע תהליכי ההקלטה, העריכה והשיתוף בפלטפורמה, אנחנו מאפשרים לכל אחד ליצור ולשתף תכנים באיכות גבוהה בלי להזדקק לציוד יקר או למומחיות מקצועית וטכנולוגית”.

מאז הקמתה לפני שלוש שנים, ריברסייד פועלת על מנת לספק ליוצרים ולעסקים כלים ליצירת וידאו ואודיו באיכות גבוהה. כעת החברה לוקחת את המחויבות הזו צעד קדימה על ידי חשיפת תכונות חדשות שעוזרות ליוצרים לעבור משלב הרעיון ועד לתוכן מוגמר בצורה חלקה.

הפיצ’ר החדש לעריכה מבוססת טקסט מפשט את יצירת התוכן בכך שהוא מאפשר ליוצרים לערוך את ההקלטות הקוליות באמצעות עריכה של התמלול. תכונה זו מבטלת את הצורך בעריכות וידאו ואודיו מורכבות, ומצמצמת משמעותית את הזמן המושקע בהתמודדות עם העניינים הטכניים. למעשה, החברה חושפת כעת עורך אודיו ווידאו עוצמתי, שמאפשר ליוצרים לבצע פעולות כמו מחיקה ועריכה של תכנים בקלות על ידי חיפוש ומחיקת מילים ישירות מהטקסט המתומלל, פעולה שתגרום למחיקתן בווידאו במקביל. העורך מבוסס הטקסט מאפשר ליוצרים גם לחזור בקלות ולחפש בתוך הוידאו קטעים מיוחדים, לפי מילים ספציפיות, ולעבד אותן, וכך הוא חוסך שעות ארוכות של צפייה מחדש בהקלטות. בכך, עורך התוכן מבוסס הטקסט של ריברסייד מאפשר לכל אחד לייצר תוכן מקצועי על ידי הקלטת אודיו ווידאו ברמה של אולפן ועריכתם בצורה נוחה ופשוטה באמצעות טקסט.

פיצ’ר חדש נוסף הוא  AI Transcriptions , אשר מייצר תמלולים ברמת דיוק ללא תחרות ביותר מ-100 שפות, מה שהופך אותו לכלי שימושי ברחבי העולם. הפיצ’ר אשר משולב עם Whisper של OpenAI, ממזער את הזמן המושקע בתיקון שגיאות ומפחית משמעותית את העלויות. למעשה, מהיום, יוצרים לא צריכים להשתמש יותר בפלטפורמות חיצוניות כדי לתמלל את ההקלטות שלהם, מאחר שמערכת התמלול מובנית בפלטפורמה, כך שבלחיצת כפתור אחת ניתן לתמלל את השיחה המוקלטת ולהוריד בקלות את התמלול למגוון פורמטים של טקסט.

Riverside משלבת כעת תהליכי הקלטה, תמלול, עריכה ושיתוף בממשק אחד חלק. זרימת העבודה החלקה הזו מפשטת את מסע יצירת התוכן, והופכת אותו לנגיש ויעיל יותר עבור יוצרים ועסקים ברחבי העולם.


קרדיט: ריברסייד

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות