חדשות היום

ענקית המעגלים המודפסים הגלובלית נכנסת לישראל – אביב PCB הופכת ל-Fineline Israel ומשיקה מוצר חדש

חברת “אביב פי סי בי וטכנולוגיות בע”מ”, משנה את שמה ל-Fineline Israel” – והופכת להיות חברת ההפצה הגלובלית היחידה למעגלים מודפסים בישראל. במקביל לשינוי השם, החברה משיקה מוצר חדש בשם Smart Kitting“. שינויים אלו הם חלק מאסטרטגיה רחבה של צמיחה והתחדשות ומהצורך בהתאמת ודיוק זהותה הגלובאלית החדשה של החברה.

 חברת Fineline העולמית רואה בחברת הבת הישראלית עוגן חשוב בפעילותה העסקית.

שי פדנס, מנכ”ל Fineline Israel

“שיתוף הפעולה מייצר ‘גלואקליות’ במיטבה”, כך לפי שי פדנס, מנכ”ל Fineline Israel, “נמשיך לספק ללקוחותינו את יתרונות העבודה עם ספק לוקאלי לצד העבודה עם מותג גלובאלי מבוסס וחדשני, הוא מבטיח ומוסיף: “החברה שלנו נותרה מחויבת לספק פתרונות דינמיים ומגוונים בשרשרת האספקה ​​ללקוחותיה, ונוודא כפי שעשינו תמיד, שכל לקוח מקבל את המענה הייחודי והמותאם עבורו”.

 

תהליך שרשרת האספקה ​יצמצם משמעותית את המשאבים הנדרשים כיום לאיתור רכיבים ממקורות שונים להרכבת המעגל המודפס. הקיט המלא יכיל את הרכיבים ב- Bill Of Material  בהתאם לרשימת מק”טים ויצרנים מאושרים.

לאחרונה, החברה סגרה הסכם בלעדיות עם חברת הפצה מובילה בתחום הקיטים, אשר פיתחה מערכת מיוחדת וייעודית המסוגלת להתמודד עם מספר רב של תמחורים בו זמנית, באופן המאפשר לתמחר ולספק קיטים בזמנים קצרים. השירות מיועד עבור מוצרי NPI / דגמים ויצור של כמויות קטנות ובינוניות.

המשמעות? ייעול שרשרת האספקה של לקוחות החברה שתבוא לידי ביטוי בחיסכון של זמן, משאבים ועלויות. לקוחות החברה יקבלו שירות מקיף מספק אחד שיבצע עבורם את העבודה מא’ עד ת’, והכל יסתכם בהפקת שורת הזמנה אחת של מק”ט ה-BOM .

“הלקוחות הם הגורם המניע אותנו בראש ובראשונה” מסכם שי פדנס ופונה לקהל לקוחותיו: “זו ההזדמנות להודות לכם, קהל לקוחותינו המסור, עיקר גאוותנו נובעת מהעבודה המשותפת ומהבעת האמון שלכם בנו בכל פעם מחדש”.

אין ספק כי חברת Fineline Israel יוצאת לדרך חדשה וטובה יותר, המבוססת על יכולות גלוקאליות  והון אנושי בעל ידע, ניסיון, מומחיות ומקצועיות!

רוצים לסגור מעגל?

למידע נוסף :


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות