קרן 10D מתרחבת ומצרפת את עדי דנגוט זוקובסקי כשותפה

עדי דנגוט זוקובסקי הצטרפה כשותפה לקרן ההון סיכון 10Dותוביל השקעות בחברות סטארט-אפ ישראליות בשלבים מוקדמים בתחומים שונים, בדגש מיוחד על תחומי התוכנה (SaaS) והתשתית הארגונית (Enterprise Software Infrastructure).

עדי מצטרפת ל-10D לאחר כשבע שנים בקרן ההשקעות האמריקאית המובילה Battery Ventures. בתפקידה האחרון כסמנכ”לית (VP) בקרן, היא הובילה את תהליכי ההשקעה והצמיחה במגוון רחב של חברות טכנולוגיה בשלבים מוקדמים עד מאוחרים. עדי השתתפה בדירקטוריונים של החברות Guardicore, שנרכשה על ידי Akamai ב-600 מיליון דולר, Zeitgold שנרכשה על ידי Deel, היוניקורנים Gong.io ,HiBob ו- BigPanda וכן ב- Nexite, CardinalOps, Mine, Atmosec ו-Normalyze.

עדי דנגוט זוקובסקי: “לאחר מספר שנים באקוסיסטם הישראלי כמשקיעת הון סיכון בפירמה גלובלית, אני שמחה ונרגשת להצטרף כשותפה לצוות הנפלא של 10D. מדיניות ההשקעה של הקרן אשר מתמקדת בחברות בשלב הסיד, עולה בקנה אחד עם פילוסופיית ההשקעות שלי ועם הרצון לחבור ליזמים בשלבים הראשונים של המסע שלהם בבניית החברה, ואני מצפה לסייע לקרן לזהות ולהשקיע בגל הבא של חברות הסטארטאפ המבטיחות.”

לפני שהצטרפה ל-Battery Ventures עדי הייתה בנקאית השקעות בגולדמן זאקס, שם עבדה עם לקוחות במגוון תעשיות, בדגש על מגזר הטכנולוגיה, גיוסי הון ציבוריים ופרטיים, ומיזוגים ורכישות. היא בעלת תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב ושירתה כקצינה בצה”ל.

“עדי היא משקיעת הון סיכון מנוסה שתמכה בשנים האחרונות בהצלחתם של יזמים רבים וליוותה חברות במגוון תחומים ושלבים.” אמר רותם אלדר, שותף מנהל בקרן, “אנחנו מאוד שמחים על הצטרפותה של עדי כשותפה בקרן ועל חיזוק הצוות ביכולות נוספות ופרספקטיבה חדשה.”

יהל זילקה, שותף מנהל בקרן, אומר כי ״שנת 2023 היא שנה מאתגרת עבור ההייטק הישראלי וישראל בכלל, אך אין לי ספק שיזמים ישראלים ימשיכו להקים חברות ענק ופורצות דרך. 10Dממשיכה להתמקד ולהשקיע בחברת עם טכנולוגיה ייחודית, ואנחנו נרגשים מהמשך הרחבת הקרן, והצטרפותה של עדי כשותפה.״

10D מנהלת השקעות בהיקף של מעל ל-350 מיליון דולר בשלוש קרנות שונות והשקיעה בלמעלה מ-20 סטארטאפים בהם היוניקורנים DriveNets ו- Augury וכן Exodigo, Juno Journey, OneStep ו-Obligo. הקרן הוקמה בשנת 2019 על ידי המשקיעים יהל זילקה, רותם אלדר ואיתי רנד, בעלי ניסיון עשיר בהשקעות בעשרות חברות בשלבים הראשוניים שלהן, ביניהן: Waze, WalkMe, Moovit, Appsflyer, Valens, Argus, Aidoc ורבות אחרות. בשנה האחרונה רשמה הקרן צמיחה משמעותית בפעילותה עם גיוס שתי קרנות בהיקף כולל של 245 מיליון דולר והכפלת מספר חברי הצוות. 10D מתמקדת כיום בחברות בעלות טכנולוגיות פורצות דרך שעושות שינוי משמעותי בתחומן, עם מודלים עסקיים חדשניים ושמאחוריהן יזמים יוצאי דופן.


קרדיט: עומר שטיין

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות