שורה של מינויים חדשים בקרן גלילות קפיטל, ביניהם הנספחת הכלכלית לשעבר של ישראל בסן פרנסיסקו

מורן זילברשטיין, ששימשה עד לאחרונה הנספחת הכלכלית של ישראל בסן פרנסיסקו, מצטרפת לקרן Glilot Capital בתפקיד VP Value Creation (סמנכ”לית יצירת ערך), ותוביל את מהלכי הצמיחה והיציאה לשוק עם חברות הפורטפוליו של גלילות.

מורן, בוגרת קורס הצוערים של משרד הכלכלה, עבדה לאורך ארבע השנים האחרונות כנספחת כלכלית עם בכירי התאגידים בעמק הסיליקון וחברות הון סיכון והדריכה מאות חברות ישראליות בפריצה לשוק האמריקאי. היא כיהנה בעבר בראש מחלקת סין במינהל סחר חוץ, וניהלה שש משלחות כלכליות בבייג’ינג, שנגחאי, צ’נגדו, גואנגג’ואו והונג-קונג. לפני תפקידיה הממשלתיים, מורן שימשה לאורך חמש שנים במגוון תפקידים בחברות הייטק בהם פיתוח עסקי, קניין רוחני ויזמות. היא בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במשא ומתן ויישוב סכסוכים מאוניברסיטת תל אביב.

שיאן גולדופסקי מונה לפרינסיפל (מנהל) בקרן ומביא עימו רקע מקצועי רחב והכרות עם חברות הייטק וסטארטאפים. הוא יהיה אחראי על ביצוע הערכות ובדיקות נאותות להשקעות פוטנציאליות של הקרן וסיוע לחברות פורטפוליו. שיאן שימש עד כה פרינסיפל ב-MoreVC, קרן הון סיכון בשלבים מוקדמים, שבה היה מעורב ישירות ב-14 השקעות פורטפוליו חדשות. בתחילת הקריירה שלו הוא שימש כמנהל בתחום אבטחת הסייבר ובינה מלאכותית בפלטפורמת מימון ההמונים OurCrowd. לפני המעבר לישראל, הוא עבד בארה”ב כיועץ אבטחת סייבר ארגוני ב-CA Technologies בתפקיד של ניתוח וייעוץ לחברות עם הכנסות שנתיות של יותר מ-1 מיליארד דולר. שיאן הוא בעל תואר שני בניהול טכנולוגיה, חדשנות ויזמות מאוניברסיטת תל אביב, ותואר ראשון ושני בהנדסת חשמל ומחשבים מאוניברסיטת בינגהמטון, שם סיים בהצטיינות את לימודיו עם התמקדות במערכות בקרה ואבטחת מידע.

ורד דיגמי מונתה לראש קשרי משקיעים בקרן, ותוביל את ניהול הקשרים עם משקיעי הקרן הקיימים והפוטנציאליים, טיפול בהליכי גיוס הכספים, פיקוח על חומרי בדיקת הנאותות של המשרד ומכתבי LP, ארגון וביצוע אירועי משקיעים. ורד מביאה למעלה מ-20 שנות ניסיון כמנהלת קשרי משקיעים וגיוס כספים בתעשיית ההון סיכון הישראלית.  היא החלה את המסלול המקצועי בגיזה הון סיכון, מחלוצות התחום בישראל, שבה כיהנה כמנהלת קשרי משקיעים במשך 15 שנה. לאחר מכן, היא עבדה כמנהלת פיתוח עסקי ומומחית קשרי משקיעים במשרד רואי החשבון רווה רביד ושות’, שם ליוותה בין השאר את Grove Ventures. לאחר מכן שימשה ורד כמנהלת קשרי משקיעים ועסקאות בחברת Amiti Ventures. ורד היא בעלת תואר ראשון בספרות וחינוך אנגלית בתחום התפתחות הילד מאוניברסיטת תל אביב.

קרן Glilot Capital Partners מנהלת 700 מיליון דולר בחמש קרנות הון סיכון המשקיעות בחברות בשלב מוקדם. הקרן נוסדה ב-2011 על ידי קובי סמבורסקי ואריק קליינשטיין, אליהם הצטרפו השותפים נופר עמיקם וליאור ליטבק. הקרנות של גלילות השקיעו לאורך השנים ב-48 חברות סטארטאפ ורשמו 14 אקזיטים. גלילות קפיטל מדורגת באופן עקבי על ידי Preqin בין חמש קרנות ההון סיכון הטובות ביותר בעולם.


קרדיט: בן יצחקי.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות