חדשות היום

Intelsat מחזקת את השותפות האסטרטגית עם גילת וכך מרחיבה את יכולות השירות שלה עם הזמנות משמעותיות בהיקף של מיליוני דולרים לפלטפורמות והטרמינלים מרובי היישומים של גילת

חברת גילת רשתות לוויין בע”מ (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי Intelsat מחזקת את השותפות האסטרטגית עם החברה ומרחיבה את יכולות הקישוריות בטיסה (IFC) והתמסורת הסלולרית שלה עם הזמנות משמעותיות בהיקף של מיליוני דולרים לפלטפורמות והטרמינלים מרובי היישומים של גילת.

הפלטפורמות של גילת יחזקו את יכולותיה של Intelsat, יאפשרו קיבולת מוגברת בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אפריקה ואירופה וכך ישרתו כלי טיס נוספים ויספקו חוויית משתמש משופרת לטסים. בנוסף, הפלטפורמות יאפשרו ל-Intelsat לתמוך בהרחבת השירותים המנוהלים מצד ספקיות תקשורת סלולריות (MNOs), ויספקו כיסוי נוסף לתמסורת סלולרית מבוססת לוויין.

“הודות לגילת הצלחנו להרחיב את קיבולת הרשת על גבי מספר לוויינים, ובהם IS-40e, IS-46 ו-E10B, ולספק מענה לדרישות רוחב הפס הגוברות ב-IFC, תמסורת סלולרית ויישומים אחרים בחצי הכדור המערבי, אפריקה ואירופה,” אמר Jean-Philippe Gillet, סמנכ”ל מכירות, רשת ומדיה בכיר ב-Intelsat. “הפלטפורמות של גילת ממשיכות לבדל עצמן כמערכות מוכחות בשטח המאפשרות ל-Intelsat לספק שירותי IFC ותמסורת סלולרית בצורה יעילה יותר ברחבי העולם.”

“אנו גאים לעבוד עם Intelsat וביכולתנו לספק קישוריות אמינה ובעלת ביצועים גבוהים המסייעת לה לספק מענה לביקוש הגובר לקיבולת לשירותים מנוהלים במספר שווקים, אמר אמיר יפה, סמנכ”ל תקשורת בתנועה ולקוחות גלובליים של גילת. “אנו מעריכים את השותפות הקרובה שלנו עם Intelsat ושמחים לקחת חלק במאמץ להרחבת יכולות רשת ה-IFC והתמסורת הסלולרית שלה באמצעות הפלטפורמות מרובות היישומים של גילת.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות