חדשות היום

הסלון האווירי בפריז 2023: חברת רפאל חושפת את SPEAR SKY הדור השישי של טילי אוויר-אוויר לטווח ארוך

רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע”מ המפתחת מערכות וטכנולוגיות אוויריות מהמובילות בעולם, חושפת בסלון האוירי  בפריז את  Sky Spear דור 6 לטילי אויר-אויר לטווח ארוך .

Sky Spear- הנו טיל אויר- אויר מתקדם מדור-6, לטווחים קצרים עד ארוכים מאוד. בעל יכולות קינמטיות יוצאות דופן – הכוונה יכולת פגיעה בפלטפורמת האויב לפני שהגיעה להזדמנות שיגור. ראש הביות של הטיל החדש הינו ראש ביות אלקטרו-מגנטי מתקדם, המאפשר רכישת מטרה בטווחים ארוכים, ביות סופי מדויק מאוד וקפיצת מדרגה משמעותית בחסינות מפני לוחמה אלקטרונית (נל”א – נגד ל”א). המוצר הסופי יוכל לשמש הן כטיל אויר- אויר (בשיגור ממסילה או בהשלכה) והן כמיירט במערכת הגנה אווירית.

האתגרים העומדים בפני הכוחות האוויריים מתחדשים ומשתכללים כל הזמן – טווחי מערכת הנשק עולים, איתם גדל הזמן שבין שיגור לפגיעה ומגדיל את חוסר הודאות. לכן, הצורך לשמור על תמונה אווירית ברורה ומדויקת נעשה חיוני יותר מתמיד. הטיל החדש עונה על האתגרים המתהווים בשדה הקרב המודרני.

יו”ר רפאל, ד”ר יובל שטייניץ: “פיתוח טיל Sky Spear מספק הצצה למורשת של רפאל בתחום האווירי. טיל האוויר-אוויר הראשון של רפאל פותח ב-1959 ו-5 דורות לאחר מכן אנחנו ממשיכים לשמר את היתרון הטכנולוגי שלנו ולספק פתרונות ייחודיים ובזמן עבור השותפים שלנו.

פיני יונגמן ראש חטיבת הגנה אווירית ברפאל: “.חברת רפאל מפתחת מערכות וטכנולוגיות אוויריות מהמובילות בעולם, החל מהפיתון והדרבי שלא רק מחמשים את מטוסי הקרב, אלא גם משמשים בתור המרכיבים העיקריים של מערכת ההגנה האווירית שלנו SPYDER, וכלה כעת בדור השישי של טילי ה-Sky Spear לטווח ארוך; רפאל סמוכה ובטוחה שהטיל החדש יספק יכולות מתקדמות שיציעו למשתמשים יתרון איכותי אפילו על פני היריבים המצוידים ביותר”


קרדיט: רפאל

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות