חדשות היום

לין קומפ, סגנית נשיא בענקית השבבים AMD, מצטרפת למועצת המנהלים של הסטארט-אפ NeuReality

חברת סטארט-אפ ה-AI ניוריאליטי (NeuReality) מקיסריה, המפתחת פתרונות הסקה (inference) עתירי ביצועים, הודיעה על מינויה של לין קומפ (Lynn A Comp) למועצת המנהלים של החברה. לין היא מוותיקות ובכירות תעשיית השבבים ובעלת ניסיון עשיר בתשתיות של דאטה סנטרים. כיום היא מנהלת חטיבת השרתים והשיווק של טכנולוגיות שרתים ומכהנת כסגנית נשיא ב-AMD, מחברות השבבים הגדולות בעולם הנסחרת בשווי של 129 מיליארד דולר בנאסד”ק. הקריירה של לין קומפ בתעשייה נפרסת על פני 25 שנים ובעבר כיהנה כסגנית נשיא של קבוצת הדאטה סנטרים של אינטל. בשנת 2020 נבחרה לרשימת הנשים המשפיעות בטכנולוגיה של מגזין Connected World.

קומפ מביאה למועצת המנהלים של ניוריאליטי ידע רב ערך אודות התשתיתיות הנדרשות לפתרונות הסקה ועננים וירטואליים והיא תוכל לסייע להוביל את הסטארט-אפ הישראלי לשלב הבא של צמיחתו. קומפ מצטרפת לחברים בולטים אחרים במועצת המנהלים, וביניהם ד”ר נאבין ראו (Naveen Rao), לשעבר מנכ”ל קבוצת מוצרי ה-AI של אינטל ו-סי.ג’יי ברונו (CJ Bruno), שכיהן כסגן נשיא אינטל וכמנכ”ל קבוצת המכירות והשיווק של אינטל באמריקה.

השימוש הגובר במודלים גדולים של שפה (LLMs) כמו ChatGPT מחזק את הביקוש לפתרונות הסקה  ומחייב את המערכות לעיבודי AI להתאים את עצמן כדי להמשיך לפעול ביעילות ובעלות אופטימלית. ניוריאליטי מפתחת יכולת ראשונה מסוגה שמעצימה את יכולות פתרונות ההסקה ומסייעת לשפר את הביצועים של יישומי למידה עמוקה. הארכיטקטורה של החברה מעבירה משימות עיבוד ממעבדי CPU כלליים למודל ה-AI של החברה: פתרוןserver-on-a-chip  שמוזיל עלויות, מפחית צריכת האנרגיה ומשדרג את הביצועים. הניסיון המוכח של קומפ באסטרטגיות שוק, ההבנה העמוקה שלה והקשרים בשוק המחשוב יסייעו לניוריאליטי להחדיר את פתרונותיה לשוק.

משה תנך, מייסד משותף ומנכ”ל NeuReality: “אנו נרגשים לצרף את לין למועצת המנהלים של החברה. לין היא בעלת ידע עסקי וניסיון עשירים בתעשיות המוליכים למחצה והדאטה סנטרים, וצירופה יסייע לנו  לעבור משלבי הפיתוח לשלבי הייצור וההטמעה בשוק. בעזרתה נשכלל את אסטרטגיות השוק שלנו עבור מוצרי ושירותי ההסקה שלנו המבוססים על AI”.

לין קומפ: “אני נרגשת להצטרף למועצת המנהלים של ניוריאליטי ואשמח לסייע לנווט את החברה לשלב הבא של צמיחתה. ניוריאליטי מציעה גישה חדשנית בתחום פלטפורמות עיבוד ממוקדות AI באמצעות פתרון הסקה קל להטמעה מקצה לקצה, שמחבר את כל סביבות ותשתיות ה-IT – פתרון שיש לו פוטנציאל להפוך לתקן הזהב של אפליקציות AI מורכבות בהיקף רחב. אני לוקחת על עצמי את התפקיד לסייע להפוך את החזון למציאות”.

ניוריאליטי נוסדה בשנת 2019 ומונהגת על ידי צוות הנהלה בעל ניסיון רב בארכיטקטורת דטה סנטרים, מערכות ותוכנה. מייסדי החברה הם משה תנך, המשמש כמנכ”ל, צביקה שמואלי, סגן נשיא לתפעול, ויוסי קסוס המשמש כסגן נשיא לפיתוח שבבים. לפני הקמת ניוריאליטי, משה תנך כיהן בתפקידים בכירים כמנהל הנדסה במארוול ובאינטל וסגן נשיא למו”פ בדיזיינארט נטוורקס (שנרכשה מאוחר יותר על ידי קוואלקום). צביקה שמואלי כיהן כסגן נשיא Backend במלאנוקס וכסגן נשיא להנדסה בהבאנה לאבס. יוסי קסוס שימש כדירקטור בכיר להנדסה במלאנוקס וכראש תחום פיתוח השבבים באיזיצ’יפ. הצוות המוביל של החברה כולל את ה-CTO ליאור חרמוש, לשעבר מייסד משותף ומדען ראשי של ParallelM ו-fellow בחברת PMC Sierra.

ניוריאליטי, שהשלימה בסוף 2022 סבב גיוס A בהיקף של 35 מיליון דולר, מעסיקה כיום כ-50 עובדות ועובדים במרכזי הפיתוח של החברה בקיסריה ובתל אביב. בכוונת החברה להכפיל את כמות העובדים והעובדות בשנה הקרובה על מנת לתמוך באתגרי הפיתוח, השיווק והחדירה לשוק.


לין קומפ. קרדיט: NewReality.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות