חדשות היום

שיתוף פעולה ביטחוני טכנולוגי בינלאומי יוצא לדרך

קונטרופ, המתמחה בפיתוח וייצור  מערכות אלקטרואופטיות פורצות דרך עבור השוק הביטחוני, חתמה על הסכם   להקמת חברה משותפת עם חברת  PARAS, ההודית, הפעילה בתחום הביטחוני

קונטרופ המובילה בפיתוח וייצור של מערכות אלקטרואופטיות לשוק הביטחוני בארץ ובחו”ל

 חתמה עם על הסכם  להקמת חברה משותפת עם חברת PARASההודית הנסחרת בבורסה ההודית במומבאי ומתמחה בייצור מערכות אופטיות ואלקטרוניות לשוק הבטחוני

שיתוף הפעולה יאפשר ייצור בהודו של מערכות אלקטרואופטיות חכמות של קונטרופ  לשוק הצבאי בהמשך למדיניות ממשלת הודו לעידוד ייצור מקומי וייבוא טכנולוגיות מתקדמות

בטכס שנערך בהודו במעמד מר. חגי עזאני, מנכ”ל חברת ‘קונטרופ’, ומר. מונג’ל שהה, מנכ”ל  PARAS , נחתם ההסכם להקמת החברה שתהווה את אבן הבנין לשיתוף פעולה אסטרטגי בין החברות לייצור בהודו של מערכות אלקטרופטיות מתקדמות לשוק הביטחוני ההודי , זאת בהמשך למדניות ממשלת הודו המעודדת ייצור מקומי ויוזמות להטמעת טכנולוגיות חדשניות בשטחה.

קונטרופ, מפתחת מערכות תצפית מתקדמות לשימושים באוויר, בים וביבשה, מובילה עולמית בייצור מערכות תצפית תרמיות מקוררות, ומיוצבות לטווחים ארוכים, ומחזיקה ביכולות HIGH- END באפיון, פיתוח וייצור מערכות אלקטרו-אופטיות.

שיתוף פעולה זה מהווה המשך למדיניות “לוקאליזציה” שמובילה קונטרופ בשנים האחרונות לפתיחת ערוצי פעילות חדשים בשווקי היעד שלה בעולם ובמטרה להעמיק את פעילותה בשוק הביטחוני הודי הנמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות.

שיתוף הפעולה יאפשר לראשונה ייצור של טכנולוגיות אלקטרואופטיות מתקדמות בשטחה של הודו ומצטרף אל המדיניות של ממשלת הודו בראשותו של ראש הממשלה, מודי, המעודד ייצור מקומי ויוזומות טכנולוגיות חדשות על אדמת הודו. ביחד עם השותפה PARAS, שלה נסיון רב שנים עם התעשייה הביטחונית המקומית , מקווה קונטרופ, להביא לידי לביטוי את הפוטנציאל הטמון בשוק ההודי המתפתח ולטובת שני הצדדים.

חגי עזני, מנכ”ל קונטרופ: ” הכוח לשנות נמצא כאחדות של שני יוצרים המאחדים כוחות. המיזם הנו צעד חשוב עבור שני הצדדים השם לו למטרה לאפשר ייצור של מערכות אלקטרואופטיות חכמות צבאיות עם מענה ‘רב -תחומי’ [ים,אויר ויבשה] על אדמת הודו.

אמיט מהג’ן, מנהל פיתוח עסקי, PARAS:  “זהו מהלך יצוא דופן בו אנחנו משתפים פעולה עם מומחים בתחום האלטרואופטיקה. זו הזדמנות יוצאת דופן לייצר טכנולוגיה מתקדמת בתחום, כאן בהודו”

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות