חדשות היום

קיסייט השיקה פלטפורמת בדיקות לטכנולוגיות 5G RedCap ו’אינטרנט של הדברים’ סלולרי

הפתרון, שהוא ראשון מסוגו, יתמוך בפיתוח מואץ של מכשירים התומכים בפרוטוקול 5G RedCap, כולל סנסורים תעשייתיים, גאדג’טים לבישים ומכשירי סלולר חדשים

חברת קיסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies), ספקית עולמית של פתרונות לעולמות האלקטרוניקה לתחומי תכנון, בדיקות, ולידציה ומדידות, השיקה לאחרונה מדמה רשת ראשון מסוגו לבדיקות של שימושי 5G RedCap ו-CIoT ‘אינטרנט של הדברים’ סלולרי. מדמה הרשת החדש E7515R ירחיב את סל הפתרונות של הפלטפורמה לדימוי רשת ה-5G מתוצרת קיסייט, והוא מיועד לביצוע בדיקות של פרוטוקולים, שידור וקליטה בתדרי רדיו ובדיקות פונקציונאליות של טכנולוגיות ‘אינטרנט של הדברים’ סלולריות ושימושי 5G RedCap, קיצור למונח Reduced Capability, המוכר גם בשם 5G NR Light. פלטפורמת 5G Network Emulations Solutions, אליה משתייך מדמה הרשת החדש, משמשת לבדיקה של מכשירים לכול אורך שרשרת החיים של מוצר – משלבי התכנון המוקדם, רישוי ועד פריסתו ברשתות הסלולר.

פרוטוקול 5G RedCap מציע תמיכה למכשירי סלולר בעלי יכולות 5G מצומצמות (5G RedCap) לטובת עולם ה-CIoT. מכשירים אלו הינם בעלי רמת מורכבות קטנה יותר, צורכים פחות חשמל, ומיועדים לתמוך בפתרונות, דוגמת – סנסורים תעשייתיים, וגאדג’טים לבישים. כמו במכשירי סלולר אחרים, מכשירים מבוססי RedCap מצריכים תהליכי רישוי ארוכים ויקרים ממעבדות מוסמכות לפני שהם יכולים לעבור להפצה לשוק. באמצעות ביצוע ולידציה מוקדמת במעבדה ניתן לאתר ולתקן פגמי דיזיין, וכך יצרניות המכשירים יכולות לקצר את תהליך האישור עבור מכשירים מבוססי RedCap או CIoT.

הפתרון החדש של קיסייט (E7515R) מציע פלטפורמת בדיקות ואמולציה של הרשת המיועד באופן ייעודי עבור פרוטוקול 5G RedCap ותומך בכול תחום ה-CIoT, וזאת מבלי לכלול בתוך הפתרון את כלל התכונות הדרושות לבדיקה של מכשיר 5G במפרט המקיף שלהן.

מוסאב אבוגליב, מנהל כללי של קבוצת פיתוח ו-R&D של מכשירי Wireless בקיסייט, ציין כי: “אנו מציגים כאן פתרון מוכח המיועד ליצרניות של ציוד תקשורת ומכשירים. הפתרון יסייע ויתמוך בפיתוח של מכשירי הדור הבא המבוססים טכנולוגיות RedCap. המיקוד של הפתרון בתחום של ה-RedCap, ולא בכלל ספקטרום ה-5G יציע ללקוחותינו אופטימיזציה של הביצועים והחזר מהיר על ההשקעה”.

הפתרון כולל את היכולות הבאות:

  • תאימות ייעודית עבור RedCap ו-CIoT: הפתרון תומך בפרוטוקול RedCap, טכנולוגיות CIoT, כולל NB-IoT, LTE Category M ו-LTE Cat-1 bis.
  • פלטפורמה אינטגרטיבית: הפתרון הוא פתרון מקיף וקומפקטי המציע בדיקות RF, פונקציונאליות וביצועים.
  • מבוסס על יכולות טכנולוגיות מוכחות: הפתרון פותח על בסיס אותה ארכיטקטורה מוכרת ומובילת שוק של קיסייט – 5G Network Emulation Solutions. הפתרון עושה שימוש באותה תוכנה, מספק תהליכים רציפים ולימוד מהיר של הפתרון.
  • פתרון מקצה לקצה: הפתרון תומך בכול תהליך הפיתוח של מכשירי מבוססי טכנולוגיות RedCap ו-CIoT, משלב הדיזיין המוקדם, פיתוח ועד תהליכי הרישוי, בדיקות סרטיפיקציה ופריסת המכשירים.

תמונה של המכשיר החדש – מדמה הרשת שיאיץ פיתוח מוצרי ‘אינטרנט של הדברים’ מבוססי סלולר (מקור תמונה: קיסייט)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות