חדשות היום

הטכנולוגיה המתקדמת Trina Solar n-type i-TOPCon עולה לבמה העולמית, עם יעילות עד 26%

Trina Solar, מובילה עולמית בחדשנות בתחום האנרגיה הסולארית, חשפה לעולם את הטכנולוגיה החדשה שלה מסוג i-TOPCon Advanced.

הטכנולוגיה נחשפה לציבור לראשונה ביום הראשון של הכנס והתערוכה הבינלאומית להפקת חשמל סולארי פוטו-וולטאי ואנרגיה חכמה שנערך בשנגחאי ב-24 במאי. סדרת Vertex n-type תשודרג החל מהשנה הבאה, כאשר המודול החזק ביותר בסדרה יפיק יותר מ-700W, כך הודיעה החברה.

בתערוכה הודיעה Trina Solar גם כי החלה העבודה על שלב II של פרויקט מטילי הסיליקון החד-גבישי שלה בנפח 15GW במפעלה בשינינג, מחוז צ’ינגהאי. כמו כן, החלה העבודה על פרויקט תא היעילות הגבוהה 10GW n-type ומודול 10GW n-type ביאנגג’ואו, מחוז ג’יאנגסו. בנוסף, Trina Solar לקחה את ההובלה בהקמת מערכת אפס פחמן נטו באמצעות ייזום הצהרת המוצר הסביבתי והסמכת טביעת רגל פחמנית עבור מודולי ה-Vertex N שלה.

תאים מסוג N -type i-TOPCon Advanced מגיעים ליעילות של 26% בייצור המוני והספק מודול של 700W+

Trina Solar מובילה בעקביות את התעשייה בחדשנות טכנולוגית בתום ה-n-type. בהשקה, ד”ר צ’ן יפנג, עמית סגן נשיא ב-Trina Solar, הדגיש את החשיבות של ארבעה חידושים: התא המלבני 210R, פולט הבור הסלקטיבי, מחזיר המיקרו-מבנה האחורי, ומבנה ה-TOPCon  עם PECVD. חידושים אלה אפשרו לטכנולוגיית i-TOPCon Advanced מהדור החדש לספק יעילות ייצור פוטנציאלית של 26%, עם הספק מודול של עד 700W.

ככלל, עבור תחנות כוח, מודולי Vertex N עם הספק של עד 700W מפחיתים עוד יותר את ה-LCOE ויגיעו לייצור המוני בשנה הבאה.

Trina Solar היא חלוצה בתחום שילוב טכנולוגיית התאים המלבניים וטכנולוגיית n-type i-TOPCon Advanced, המספקת פתרונות מותאמים להגדרות שונות. מודולי Vertex N 605W, המיועדים לתחנות כוח בשטח מורכב ולתחנות סולאריות C&I, כוללים ממדי מודול אופטימליים שממקסמים את השימוש באורך רכיב המעקב, עם עלייה של 13% ביכולת ההתקנה עבור מערכות מעקב חד-טוריות. מודולים אלו גם ממקסמים את השימוש בחלל המכלים, שיעור הניצול מגיע ל-98.5% במכל בגובה 40 רגל (40HC), מה שמביא להפחתה של 12.4% בעלויות הלוגיסטיקה ולעלויות BOS נמוכות יותר ללקוחות.

מודולי Vertex S+ מספקים 450W. בהשוואה למודולי n-type רגילים למגורים בתעשייה, מודולים אלה מספקים 5.88% יותר קיבולת התקנה לגגות באותו אזור.

בעתיד, עם יישומה של טכנולוגיית תא עם מגע בפסיבציה מלאה בצד הקדמי, יעילות הייצור ההמוני של תאי n-type של Trina Solar עם טכנולוגיית i-TOPCon Ultra צפויה לעלות על 27%. יתר על כן, עם יישום הטכנולוגיה הזוגית i-TOPCon, יעילות התא צפויה לעלות על 30%.

בנוסף, מודולי ה-Vertex n-type של Trina Solar זכו לשבחים מארגוני צד שלישי כמו China General Certification, RETC ו-PVEL על מהימנותם.

תא 40GW ntype יאפשר אינטגרציה אנכית להבטחת האספקה הגלובלית

הפרויקטים של Trina Solar במחוז צ’ינגהאי ובמחוז ג’יאנגסו מניחים בסיס איתן לאספקת חומרים רציפה עבור מודולי ה- n-type של החברה ומבטיחים אספקת מוצרים ללא דאגות.

עד סוף השנה, כושר הייצור של המודול של Trina Solar צפוי להגיע ל-95GW, כושר ייצור התאים ל-75GW, בעוד 40GW מיועדים לתאי n-type.

עם טכנולוגיית ה-n-type i-TOPCon המובילה שלה, סל מקיף של מוצרי Vertex n-type בכל התרחישים, אמינות גבוהה, טביעת רגל נמוכה, מערכת אפס פחמן נטו מלאה, יכולת ייצור n-type משולבת, והשילוב באקוסיסטם מוביל בתעשייה, Trina Solar השיגה עמדת מנהיגות של 360 מעלות, כשהיא מובילה את עידן הטכנולוגיה n-type.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות