חדשות היום

Epson משקיעה בסטארט-אפ GITAI שמפתח רובוטי חלל למגוון משימות בתחנות חלל ועל הירח ומאדים

Epson  וקרן ההשקעות שלה, Epson X Investment Corporation, ביצעו סבב השקעה שני בחברת GITAI Japan Inc, חברת סטארט-אפ המפתחת רובוטי חלל לשימוש כללי. בסבב ההשקעות הנוכחי, שכלל בעיקר את המשקיעים מהסיבוב הראשון, גייסה החברה כ- 30 מיליון דולר.

GITAI הוא סטארט-אפ יפני  שהטכנולוגיה הרובוטית שהוא מפתח בימים אלה תספק כוח עבודה בטוח ובמחיר סביר בחלל ועל פני כוכבי הלכת אליהם יגיע האדם. המטרה היא לפתח ולמכור רובוטי חלל מגוונים שישמשו ככוח עבודה למשימות בתוך ומחוץ לתחנות חלל, במסלול כדור הארץ, כמו גם על הירח ומאדים. בנוסף, החברה מתכננת לספק שירותים בחלל.

עם האצת פיתוח החלל, לרבות פיתוח משאבי הירח, חקר מאדים ומסחור תחנת החלל הבינלאומית (ISS), צפויה עלייה מהירה בסוגים שונים של עבודה בחלל, כגון בניית תחנות חלל חדשות, בסיסים על הירח, ובסיסים על מאדים. עבודה זו עלולה להיות מסוכנת והיא מבוצעת כעת על ידי אסטרונאוטים, אשר חייבים לעבור הכשרה והובלה בהוצאות עצומות.

GITAI מפתחים רובוטים לשימוש כללי שיכולים להפחית באופן משמעותי את הסיכון והעומס על האסטרונאוטים ובמקביל גם להפחית באופן דרמטי את העלות הכוללת של הובלה והדרכה הקשורים לעבודת חלל. GITAI שואפת להפוך את חקר החלל ופיתוחו לבטוחים ובמחיר סביר.

כפי שמתואר בחזון התאגידי של Epson, החברה שואפת להניע חדשנות בייצור על ידי יצירה משותפת של מערכות ייצור גמישות עם תפוקה גבוהה, המפחיתות את ההשפעות הסביבתיות.


קרדיט: GITAI.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות