חדשות היום

גילת מדווחת על הזמנות בהיקף של מיליוני דולרים לפרויקט תמסורת סלולרית על גבי לוויין במקסיקו

חברת גילת רשתות לוויין בע”מ (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי קיבלה הזמנות בהיקף של מיליוני דולרים לפרויקט תמסורת סלולרית על גבי לוויין של הסוכנות הפדרלית במקסיקו.

פתרון התמסורת הסלולרית של גילת נמצא בשימוש במאות אתרי 4G שהינם חלק מיוזמת “תקשורת ואינטרנט לכולם של ה-CFE” (CFE Telecomunicaciones e Internet para Todos, או לחילופין CFE TEIT) לאספקת גישה טובה יותר לטכנולוגיות מידע ותקשורת לכל האנשים ברחבי מקסיקו.

במסגרת זו, מפעילת לוויין ומפעילות רשת גלובליות עובדות עם גילת, ספקית פתרון התמסורת הסלולרית 4G המנוסה ביותר בעולם, בכדי לספק את הפתרון הזמין הטוב ביותר. הטכנולוגיה המובילה של גילת והנוכחות המקומית שלה מוכיחים עצמם במתן מענה לדרישות המיוחדות בפריסה של CFE TEIT.

“גילת מאמינה בזכות של כל אדם להיות מחובר, ואנו רואים כי החשיבות בחיבור כל אדם לרשת האינטרנט ממשיכה לגדול ברחבי העולם. פתרון התמסורת הסלולרית של גילת על גבי לוויין מאפשר פריסה אמינה ומהירה לאזורים מרוחקים ומוביל את התחום עם נתח משמעותי מהשוק הגלובלי,” אמר יוסי גל סמנכ”ל מכירות אזוריות בגילת. “אנו גאים כי השותפים המוערכים והוותיקים שלנו ממשיכים להכיר ביתרונות שאנו מספקים ולכן בחרו בגילת לפרויקט החשוב הזה במקסיקו.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות