חדשות היום

קמטק מדווחת על קבלת הזמנה ל-42 מערכות מיצרניות מובילות ליישומי Heterogeneous Integration, HBM ו-Fan-out

חברת קמטק (נאסד”ק ובורסת תל אביב: CAMT), הודיעה היום כי קיבלה הזמנות ל-42 מערכות ממספר יצרניות מובילות של מוליכים למחצה. חלק משמעותי מההזמנות הינו עבור מכונות שמיועדות לבדוק ולמדוד בתהליכי הייצור רכיבים מסוג Chiplet modules and HBM for Heterogeneous integration.

הרכיבים הנ”ל כוללים מארג של מעבדים מסוג CPU/GPU (chiplets) ורכיבי זיכרון HBM’’, הם בעלי יכולת מחשוב משופרת ומיועדים לאפליקציות כמו בינה מלאכותית (AI), מרכזי נתונים (data centers) ומשחקי מחשב, החברה צפויה לספק את המערכות במהלך המחצית השנייה של 2023.

הזמנות חדשות אלו מדגישות את מעמדה האיתן של קמטק כספקית מועדפת של מערכות בדיקה ומדידה המיועדות לשוק ה Heterogeneous Integration שנמצא במגמת צמיחה וגידול.

“אנו נרגשים לקבל הזמנות משמעותיות מיצרניות מוליכים למחצה מובילות, אשר מחזקות את ההערכה שלנו למחצית שנייה חזקה יותר לשנת 2023”, מסר מר רפי עמית, מנכ”ל קמטק. “אנו מצפים שהמגמה של ביקושים גבוהים לכוח מחשוב משופר, לתמיכה בבינה מלאכותית ומרכזי נתונים תימשך, ותוביל להגדלת כושר הייצור של רכיבים מסוג Chiplet modules and HBM for Heterogeneous Integration. לאור מגמה זו, אנו צופים לקבל הזמנות נוספות ליישומים דומים בעתיד הקרוב.”

למידע נוסף על קמטק ועל פתרונות הבדיקה והמדידה שלה בקרו באתר www.camtek.com.


Credit: Camtek

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות