חדשות היום

קרן ההון סיכון TELUS Ventures מינתה את רוית ורשה דור לשותפה ומנהלת ההשקעות בישראל

הקרן מרחיבה את פעילות ההשקעות בישראל ואת המחויבות שלה לתעשיית הסטרטאפים וההון סיכון המקומית

קרן ההון סיכון TELUS Ventures, זרוע ההשקעות האסטרטגית של חברת הטכנולוגיה והתקשורת הבינלאומית TELUS מודיעה על מינויה של רוית ורשה דור כשותפה ומנהלת ההשקעות של הקרן בישראל. המינוי של רוית מדגיש את המחויבות של TELUS Ventures  להרחבת הפעילות הגלובלית שלה תוך התמקדות בשיתופי פעולה עם קרנות הון סיכון וחברות סטארט אפ מקומיות ומיצוי הפוטנציאל הרב שקיים בישראל להשקעות אסטרטגיות. משנת 2020 השקיעה TELUS Ventures למעלה מ-25 מיליון דולר (אמריקאי) בסטארט אפים ישראלים וקרנות הון סיכון לרבות בחברות Zebra Medical (כיום Nanox), Techsee, וקרן ההון סיכון LionBird.

לרוית יש מעל עשרים שנות ניסיון בניהול השקעות, פיתוח עסקי, יזמות, ניהול מוצר וחדשנות. כשותפה ומנהלת ההשקעות של הקרן בישראל, רוית תהיה אחראית על איתור והובלת השקעות בחברות חדשניות כחלק מהחזון העסקי של TELUS Ventures לסייע בפיתוח וצמיחה של חברות העוסקות במציאת פתרונות לאתגרים עמם מתמודדת האנושות. ההשקעות יתמקדו בתחומי הרפואה הדיגיטלית, חקלאות מתקדמת (AgTech), ערים חכמות, IoT (קישוריות אינטרנט מקיפה),סייבר ותקשורת קצה.

עד לאחרונה הייתה רוית שותפה ומנהלת הפעילות בישראל של גוף ההשקעות KAMET VENTURES. לפני כן, בין יתר תפקידיה המקצועיים, היא הובילה את תחום החדשנות בבריאות דיגיטלית במשרד הבריאות. רוית החלה את הקריירה שלה ביחידה 8200 של חיל המודיעין ומחזיקה בתואר ראשון בביו-אינפורמטיקה  (B.Sc Bioinformatics) מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת קיימברידג’ באנגליה.

“באמצעות השקעות בחברות סטארט אפ ישראליות מבטיחות, TELUS Ventures  מתכוונת לתמוך בצמיחה וחדשנות מקומיים,” מציין טרי דוייל (Terry Doyle) שותף מנהל וסגן נשיא ב TELUS Ventures. “אנחנו נרגשים לצרף את רוית לצוות של הקרן. הניסיון הרב שהיא מביאה וההבנה העמוקה שלה בשוק הטכנולוגיה הישראלי חיוניים לזיהוי והובלה של הזדמנויות השקעה אסטרטגיות עבור TELUS Ventures.”

“אני גאה להצטרף ל TELUS Ventures, ושמחה על ההזדמנות לסייע לסטארט אפים בישראל לצמוח גלובלית  באמצעות שיתוף פעולה עם TELUS,” מוסיפה ורשה דור. “כמי שבאה מתוך התעשייה, אני מכירה היטב את היכולות הטכנולוגיות והיקף החדשנות בישראל, אני גאה להמשיך ולחזק את הקשר המיוחד עם קרן LionBird ונרגשת לעבוד עם TELUS לקידום חברות הפורטפוליו שלנו, לעזור להן לשגשג ולייצר שינוי והשפעה ארוכי טווח.”

אודות TELUS Ventures

כזרוע ההשקעות האסטרטגית של חברת TELUS Corporation (TSX: T, NYSE: TU), קרן ההון סיכון TELUS Ventures היא אחת מקרנות ההשקעה התאגידיות הפעילות ביותר בקנדה. עם פעילות חובקת עולם ב-30 מדינות, TELUS היא חברת תקשורת גלובלית מובילה ודינאמית שמתכננת, בונה ומיישמת פתרונות חדשניים עבור חברות בינלאומיות הפועלות בסקטורים עתירי צמיחה.

 TELUS Ventures משקיעה בחברות ברחבי העולם מהשלב הראשוני (Seed) ועד טרום-הנפקה (Pre-IPO). הקרן ממוקדת בהשקעות בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות פתרונות חדשניים לרוחב תחומי הפעילות של TELUS לרבות בתחומי הרפואה הדיגיטלית, חקלאות מתקדמת (AgTech), תקשורת קצה, IoT, סלולאר דור חמישי (5G), ופלטפורמות הנגשה עסקית (Business Enablement). הקרן מנוהלת על ידי צוות מנוסה ומיומן של מנהלים, ומשקיעים עם מטרה משותפת לייצר השפעה חברתית וסביבתית חיובית באמצעות כלים פיננסיים. מאז היווסדה, השקיעה הקרן בלמעלה מ-100 חברות. מידע נוסף ניתן למצוא בקישור https://www.telus.com/en/ventures.

למידע נוסף : http://www.telus.com/en/about/media-hub


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות