חדשות היום

DigiKey‏ קיבלה את אות ההוקרה על מצוינות בהפצה ברמת שירות גבוהה לשנת 2023 מSensirion-‏

DigiKey מפיצת מסחר עולמית מובילה המציעה את המבחר הגדול ביותר של רכיבים טכניים ומוצרי אוטומציה במלאי המוכנים למשלוח מיידי, קיבלה את אות ההוקרה על מצוינות בהפצה ברמת השירות הגבוהה לשנת 2023 מ- Sensirion‏. חברתDigiKey  נבחרה לכבוד זה על בסיס מספר הלקוחות בעולם ומדד הצמיחה בהכנסות.

DigiKey  גאה לקבל את ההכרה המרשימה הזו מ- Sensirion‏”, אמר שון מרטינסן, מנהל מוצר בDigiKey‏. “הישג זה משקף היטב את השותפות העולמית המצטיינת שלנו וכיצד כאשר אנו עובדים יחד, אנו יכולים להאיץ את ההתקדמות עבור מהנדסים, מתכננים ובונים.”

“ברכותינו ל-DigiKey  על הזכייה באות ההוקרה על מצוינות בהפצה ברמת השירות הגבוהה לשנת 2023 שלSensirion “, אמרה דיאן היינס, מנהלת ערוץ אמריקה ב- Sensirion‏. חברת Sensirion מכירה ומעריכה את המחויבות הבלתי-מתפשרת של DigiKey לשביעות רצון הלקוחות, התמיכה רבת-הערך במהלך השקות המוצרים והצמיחה יוצאת הדופן שלהם. אנו גאים לשתף פעולה עם צוות כל כך מסור ומצפים להמשיך במאמצי שיתוף הפעולה שלנו להשגת הצלחה וצמיחה נוספות ביחד.”

אות ההוקרה הוענק בפסגת ההפצה השנתית של Sensirion ביוני, שהתארחה ב-Küsnacht , שוויץ. חברי הצוות של DigiKey מצפון אמריקה ואירופה קיבלו את אות ההוקרה באופן אישי. האירוע בהנחיית Sensirion גם הציג את מפות הדרכים הטכנולוגיות החדשניות של החברה וסיפק הדרכות מפורטות ודיוני פאנל.

Sensirion‏ היא יצרנית מובילה של חיישנים ופתרונות חיישנים באיכות גבוהה עבור המדידה והבקרה של לחות וזרימת גז ונוזל בכל רחבי העולם. Sensirion ו- DigiKey הן שותפות אסטרטגיות מאז 2016.

לפרטים נוספים על  DigiKey‏ בקרו באתר האינטרנט של DigiKey‏. לפרטים נוספים על Sensirion בקרו בעמוד מרכז הספקים שלהם.


קרדיט: DIGIKEY

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות