חדשות היום

DigiKey הוסיפה עד היום בשנת 2023 175,000+ מק”טים חדשים

DigiKey, מפיצת מסחר כלל-עולמית מובילה המציעה את המבחר הגדול ביותר של רכיבים טכניים ומוצרי אוטומציה הקיימים במלאי ומוכנים למשלוח מיידי, הודיעה כי הרחיבה משמעותית את הפורטפוליו שלה עד כה בשנת 2023 על ידי הוספת למעלה מ-175,000 חלקים חדשים למלאי, כולל כמעט 40,000 מק”טי מוצרים שהושקו לאחרונה מכל עסקי הליבה שלה.

DigiKey הציגה עד היום בשנת 2023 יותר מ-175,000 מק”טים חדשים, כולל MPU‏ R52‏®Cortex‏ ®Arm‏ RZ/T2L‏ של Renesas Electronics‏, MPU‏ עם ביצועים עיליים עבור בקרה בזמן-אמת עם EtherCAT‏.

“ככל שהתעשייה מתאימה עצמה לאחר שלוש שנים של תהפוכות, DigiKey ממשיכה במחויבות האיתנה שלה להיות המפיצה בתעשייה עם פורטפוליו הספקים הגדול ביותר ועם היצע המוצרים הרחב ביותר”, אמר מייק סלייטר, סגן נשיא לפיתוח עסקי כלל-עולמי של DigiKey. “DigiKey ממשיכה להוסיף את הטכנולוגיות והמוצרים החדשים ביותר בשווקים אנכיים עיקריים, כולל אוטומציה, הספקת-כוח, אלחוט ורכב, על מנת לשמור על היצע המוצרים המובילים בתעשייה הרחב שלנו. אנו מספקים את המבחר החדש ביותר והמקיף ביותר של טכנולוגיות ללקוחות שלנו – מהנדסים, מתכננים ובונים – השואפים תמיד להניע את הרעיונות שלהם קדימה.”

כמה מהמוצרים החדשים שהושקו (NPI‏) העיקריים הזמינים כעת דרך DigiKey כוללים:

  • ROHM: ה-GNP1070TC-Z‏ וה-GNP1150TCA-Z‏ מעניקים ביצועים מובילים בתעשייה במונחים של RDS(ON) x Ciss/RDS(ON) x Coss‏, ספרת איכות עבור GaN HEMTs, המיתרגמת לנצילות גבוהה יותר במערכות הספקת-כוח. במקביל, אלמנט הגנת ESD מובנה משפר את ההתנגדות לפריצה אלקטרוסטטית עד kV‏ 3.5‏, המובילה לאמינות יישומים גבוהה יותר. מאפייני המיתוג המהיר של GaN HEMTs גם תורמים למזעור רב יותר של רכיבים היקפיים.
  • Knowles: ה-V2S200D‏ של Knowles‏ מתוכנן לקלוט באופן סלקטיבי את קולו של הדובר תוך שיכוך כל הקולות האחרים ומאפשר חווית שיחה קולית נוחה וללא-תסכולים. הגודל הקטן, יחס האות לרעש הגבוה וההספק הנמוך שלו מציעים פתרון אידיאלי ללקוחות המעוניינים לשפר את חווית המשתמש של המוצרים שלהם.
  • Renesas Electronics‏: ה-IC‏ של מיקרו-מעבד R52‏-®Cortex‏ ®Arm‏ RZ/T2L‏ משיג עיבוד במהירות גבוהה עם בקרה בזמן-אמת ובדיוק גבוה עם EtherCAT כדי לתמוך במגוון של יישומי מערכות תעשייתיות; כל זאת תוך פישוט המימוש.
  • EAO: המתג האוניברסלי סדרה 09 של EAO מתאים באופן אידיאלי לשימוש בפנים הרכב. שילוב של מתגים שונים מאפשר לממש מגוון רחב של יישומים ופריסות. תכן זה הוא אידיאלי עבור יישומים רלוונטיים-לבטיחות עם מגוון רחב של אפשרויות תצורה ותכנים ספציפיים-ליישום.
  • Molex‏: חיברורי ממשק חיבור-עיוור (BMI‏) של Molex מאפשרים חיבור ללא-בעיות ביישומים בסגנון-מגירה שבהם המחברים מוסתרים. הם אידיאליים עבור טלקומוניקציה/רשתות, מרכזי נתונים ותחנות טעינה לרכב חשמלי (EV).

DigiKey היא מפיצה מורשית של רכיבים אלקטרוניים של יותר מ-2,400 ספקים מובילים-בתעשייה, המבטיחה למהנדסים, מתכננים, אנשי מקצוע בתחום הרכש ובונים שהמוצרים שהם מזמינים הם אותנטיים ומגיעים ל-DigiKey ישירות מהיצרן.

לפרטים נוספים על הספקים בפורטפוליו של DigiKey אנא בקרו באתר האינטרנט של DigiKey.


קרדיט: DIGIKEY

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות