חדשות היום

גילת ו-Satcom Direct חותמות על הסכם אסטרטגי לפרויקט ESA משותף להרחבת פורטפוליו Plane Simple®

האנטנה האלקטרונית המתכווננת (ESA) המוקטנת תאפשר קישוריות בטיסה (IFC) לתעופה עסקית, ממשלתית וביטחונית

Satcom Direct, ספקית פתרונות לתעופה עסקית וחברת גילת רשתות לוויין בע”מ (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, חתמו על חוזה אסטרטגי לפיתוח ואספקה של אנטנה אלקטרונית מתכווננת (ESA) לתמיכה בקישוריות בטיסות למגזר העסקי, הממשלתי והביטחוני. החומרה אשר תהיה זמינה החל משנת 2025 ותוכננה לתאימות אופטימלית עם קבוצת לוויני OneWeb הפועלת במסלול לווייני נמוך (LEO), מחזקת את היצע האנטנות מסדרת ה-Plane Simple® עם ה-ESA המתקדמת של גילת אשר תאפשר לנצל את מלוא פוטנציאל הפס הרחב של OneWeb.

במסגרת שיתוף הפעולה תפתח גילת את מערכת האנטנה ו-Satcom Direct Avionics, חטיבת ייצור החומרה הקנדית של SD, תעבוד עם OneWeb בפיתוח ה-SD Modern Unit, בכדי לממש את מלוא הפוטנציאל של קבוצת לווייני ה-LEO. כל זאת, על מנת לעמוד בדרישה הגוברת לתעבורת נתונים, הלקוחות ייהנו מביצועי האנטנה המלאים, הכוללים אפשרות לשלוח ולקבל נתונים בו-זמנית ממכשיר קטן וחסכוני בצריכת חשמל.

טרמינל ה-ESA הכולל כיפת ראדום ממוזערת (כ-2.5 אינץ’ או 64 מילימטר) אשר תהיה בקדמת הטכנולוגיה, תאפשר לנצל את מלוא רוחב הפס האפשרי ברשת OneWeb. הוספת ה-ESA לסדרת Plane Simple Antenna משקפת את תפיסת הפילוסופיה האגנוסטית של SD, המאפשרת פתרונות קישוריות המותאמים לכל משימה עם ארכיטקטורת טרמינל רגילה, שדרוגים פשוטים, ותוכניות תמחור גמישות.

כריס מור, נשיא Satcom Direct אמר: “יש לנו כבר מערכת יחסים איתנה עם OneWeb והתקשרנו עם גילת בזכות ניסיונה בתקשורת לוויין, תעופה ותדרי רדיו, בכדי ליצור את הדור הבא של ה-ESA לתמיכה בפיתוח פתרון המספק אפשרויות נוספות ללקוחות שלנו המעוניינים בקישוריות אמינה ברמה גבוהה או יתירות נוספת. טרמינל ה-ESA יספק כיסוי גלובלי אמיתי וביצועי פס רחב טובים יותר לצד התקנה קלה. בנוסף, הטרמינל המתקדם ביותר הזה יספק מענה לבקשת הלקוחות להפחית את החיכוך, המשקל וצריכת הדלק בתעופה. אנו נרגשים להוסיף את האנטנה המצוינת הזו של גילת לפורטפוליו שלנו. אנו יודעים כי הלקוחות יקבלו בברכה את המציאות המאפשרת כיסוי גלובלי אמיתי מטרמינל קטן כל כך.”

אנו גאים על כך ש-Satcom Direct בחרה בנו לספק לה את המומחיות שלנו בפיתוח מוצר ה-ESA החדש הזה,” אמר עדי צפדיה מנכ”ל גילת. “ביחד, אנו ניצור ESA מהדור הבא אשר יתמוך בדרישות הקישוריות המשתנות בסקטור התעופה העסקית עם אנטנה מהטובות מסוגה. ההסכם מאפשר לנו להרחיב את המומחיות שלנו מתחום התעופה המסחרית ולהציג את המומחיות שלנו לצד Satcom Direct, החברה היחידה שפועלת לאספקת קישוריות תקשורת לוויינית לתעופה עסקית וממשלתית ברחבי העולם. זוהי אבן דרך משמעותית עבור גילת בזמן בו אנו מתרחבים ב-IFC בעולם, מתעופה מסחרית לתעופה עסקית, וכן לתחום המיקוד האסטרטגי שלנו בממשל וביטחון.”

ניל מאסטרסון מנכ”ל OneWeb הוסיף, “המומחיות המשותפת ל-Satcom Direct Avionics, גילת ו-OneWeb תספק ללקוחות ברחבי העולם שירותי פס רחב מהירים ויציבים יותר. בעולם הקישוריות הדינמי, קריטי שנחבור לשותפים מובילים, ולכן אנו שמחים להיות חלק מהפתרון המשמעותי הזה אשר מחזק את הנוכחות והשירות שלנו בתחום התעופה העסקית.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות