חדשות היום

חברת הפינטק הישראלית, Neema, תתרחב לקהל הישראלי עם אפליקציה להעברת כספים בינלאומית באופן דיגיטלי בתוך דקות ספורות

חברת הפינטק הישראלית, Neema, השיקה הבוקר, 29.8 את שירות “Neema לישראלים”. השירות יאפשר לישראלים להמיר ולהעביר כספים, בשקל או במט”ח, בסכומים קטנים וגדולים בין מדינות לצרכים עסקיים ואישיים באמצעות אפליקציית החברה והחזקה במגוון רחב של מטבעות זרים. ההעברות יתבצעו תוך דקות ספורות, מכל מקום לכל מקום, ובעמלה נמוכה של עד 80% ממה שנהוג בשוק.

חברת Neema מקבוצת ביטוח ישיר, הינה חברת פינטק ישראלית המפתחת מוצרים טכנולוגיים פיננסיים מתקדמים. היא התחילה את דרכה בהצעת שירותי בנקאות דיגיטלית וללא צורך בתעודת זהות בנקאית לעובדים הזרים בישראל באופן מאובטח ובעלות נמוכה. כיום, החברה מספקת את שירותיה לעשרות אלפי לקוחות בארץ ובעולם המעבירים כספים בין מדינות עבור מגוון רחב של שימושים, מצרכנים פרטיים ועד עסקים קטנים וגדולים. בין לקוחותיה של נימה נמנים גם בנקים ומוסדות פיננסיים מרכזיים בארץ ובעולם.

כעת, עם השקת השירות לקהל הישראלי, נימה למעשה מהווה את שירות התשלומים הבינלאומי הראשון בישראל, המאפשר לכל אדם לשנע כספים לעשרות יעדים ברחבי העולם, בזמן אמת ובעלות מינימאלית ביחס לנהוג בבנקים – שם זמני ההמתנה עומדים על מספר ימי עסקים ועמלות שירות של עשרות דולרים להעברה בודדת.

מנכ”ל Neema , משה קמחי: “בעולם גלובאלי כמו שלנו לא סביר שאנשים לא יוכלו לשנע כסף אל מחוץ לגבולות המדינה בה הם חיים בקלות, במהירות ובמחירים נוחים. היום זה צורך טריוויאלי לא רק לאיש העסקים, אלא גם לאדם הפרטי. אין שום סיבה שאמא בתל אביב לא תוכל להעביר לבנה בניו יורק כסף באופן מיידי, אם הוא נזקק לכך. אין שום סיבה שחבר לא יוכל להחזיר לחברו בחו”ל כסף על מתנה שרכשו ביחד, באותה מהירות שהוא היה מעביר כסף לחבר שגר לידו. נימה לישראלים תציע בדיוק את השירות הזה כשהיא חותכת את מחירי העמלות ואת זמני ההמתנה עד לקבלת הכסף. הטכנולוגיה שלנו מהירה ונוחה בהרבה מהסטנדרט שהישראלים הורגלו אליו לאורך השנים ע”י מוסדות מיושנים, ואנחנו נמשיך לפעול במטרה לייצר התנהלות כלכלית נוחה יותר, שקופה ומהירה יותר לכולם “.


קרדיט צילום: ענבל מרמרי

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות