חדשות היום

טופ רמדור מקבוצת טופ מערכות רכשה את חברת כאסטורי

המפתחת פתרונות מתקדמים לצילום תלת מימד בפרוייקטי בניה

טופ רמדור מקבוצת טופ מערכות (Top Group) הודיעה על רכישת חברת  Castory-ai(כאסטורי). העסקה נחתמה לאחר שטופ רמדור ייצגה ויישמה את הפתרון שלCastory-ai  בהצלחה בפרויקטים רבים בישראל.

Castory-ai מפתחת ומיישמת פתרונות טכנולוגים מתקדמים לצילום תלת מימד של פרויקטי בנייה באמצעות מצלמות קסדה ורחפנים. הטכנולוגיה של Castory-ai משמשת כעיניים של הנהלת הפרויקט באתר ומאפשרת שליטה מלאה במתרחש ובכך מונעת טעויות יקרות.

טופ רמדור היא חברה מובילה בתחום מערכות לניהול פרוייקטים בבניה, המציעה פתרון ענן כולל. פתרונותיה מוטמעים בארגונים רבים, מלווים את כל מחזור החיים של פרויקט הבנייה ונותנים מענה לכל ההיבטים הנדרשים בניהול הפרויקט. בשנים האחרונות ביצעה רכישות אסטרטגיות נוספות – מערכת לניהול לוחות זמנים Just Manage ומערכת לניהול בטיחות טק-בר HSEQ, אשר חיזקו את מובילות טופ רמדור בענף.

תום ייטב. צילום: יח”צ

תום ייטב, מייסד Castory-ai : “לאחר שהמוצר הגיע לבשלות טכנולוגית, חיפשנו חברה עם פתרונות משלימים ונוכחות משמעותית בשוק. עם רמדור נוכל להגיע לקהל לקוחות רחב ולהגשים את החזון של Castory-ai לייעול ענף הבנייה״.

אברמי רוזנברג. צילום: יח”צ

אברמי רוזנברג, משנה למנכ”ל טופ רמדור: “אנו מאוד שמחים על הרכישה שבוצעה לאחר היכרות מעמיקה וניסיון רב ומוצלח עם הפתרון בשטח. בפרויקטים בהם יישמנו את הפתרון נוכחנו לראות התייעלות בעבודה ושיפור בעמידה בלוחות הזמנים ובתקציב. הטכנולוגיה של Castory-ai מביאה את תמונת ה- ‘As Made’ מהשטח למשרד והיא מחברת את ההנהלה באופן בלתי אמצעי לאתר. יכולות ה- AI במערכת יאפשרו לזהות ולדווח אוטומטית על ביצוע אלמנטים בשטח ויקדמו את עולם הבנייה מ-Low Tech ל- High Tech”.

טופ רמדור וזיו מערכות פועלות בתחום ה- Proptech בקבוצת טופ מערכות ותחת אותה מטריה מייצרות ערך גדול יותר עבור כלל הלקוחות.

רן פלד. צלם: עופר עבודי

רן פלד, מנכ”ל חברת זיו מערכות “אין ספק כי שילוב Castory-ai בפלטפורמה של טופ רמדור ובפלטפורמה של זיו מערכות בענן תשנה את כללי המשחק בניהול האתר בכמה אספקטים וביניהם: קבלת תמונת מצב של התקדמות הביצוע מבלי שנדרש לצאת מהמשרד, שיתוף רוכשי הדירות בהתקדמות הבניה (אפליקציית דיירים), זיהוי פערים בין הביצוע לתכנון על ידי השוואה למודל BIM וכן התייעלות ושיפור מקצועי של תהליכי העבודה השונים באתר, כגון מסירות, בדק, איכות ובטיחות.” 

לינק לאתר של Castory-ai: https://Castory-ai.com

לינק לאתר של טופ רמדור: https://www.ramdor.co.il

לינק לאתר של זיו מערכות: https://www.ziv.co.il


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות