חדשות היום

כרם נבו מונתה לתפקיד סמנכ”לית צמיחה ברשות החדשנות

כרם כיהנה בשמונה השנים האחרונות במגוון תפקידים בחברת Wix בינהם הקימה וניהלה את פורום חברות הצמיחה שמטרתו להסיר חסמים ולסייע לחברות הייטק ישראליות לצמוח בישראל

דרור בין, מנכ”ל רשות החדשנות: “אני שמח כי כרם מצטרפת לשורות הנהלת רשות החדשנות. כרם רכשה ניסיון רב בהבנת צרכי חברות הצמיחה הישראליות ובהסרת חסמים ותחבור אלינו כדי להוביל את חטיבת הצמיחה אשר אחראית על סגמנט החברות הצומחות והגדולות בהייטק הישראלי. כרם מבינה לעומק את הצרכים והאתגרים הניצבים בפני חברות המבקשות להתבסס בישראל ולצמוח כאן ותהווה תוספת חשובה ליכולת שלנו לתת מענים רלוונטיים ובעלי ערך לחברות הללו. חברות הצמיחה מקיימות בישראל פעילות שאינה רק מו”פ כגון שיווק, מכירות, ייצור ועוד והן מהוות מרכיב קריטי באקוסיסטם החדשנות הישראלית. הצרכים של חברות צמיחה שונים משל חברות הזנק ומתפקידנו לתת לכל סגמנט באקוסיסטם את הדרוש לו על מנת לחזק את היתרון התחרותי שלו בעולם”.

כרם מכהנת בימים אלה כראש מטה לנשיא Wix ועוסקת בתחומים חוצי הארגון עליהם הוא מופקד וביניהם האסטרטגיה העסקית, תהליכי שינוי ארגוניים,  שיתופי פעולה עסקיים, אופרציה ובינוי, קשרי חוץ ומשקיעים, אחריות התאגידית ועוד.

במקביל היא מנהלת קשרי הממשל הגלובליים שלWix  שם היא בעלת אחריות על חקיקה גלובלית המשפיעה על תחומי הפעילות של החברה ביניהם כלכלה דיגיטלית, מיסוי בינלאומי, שימוש בטוח ברשת, אחריות על קשרים עם ממשלות במדינות בהן יש לחברה משרדים ועוד.

כאמור, בנוסף לתפקידים אלו כרם כיהנה כמנכ”לית פורום חברות הצמיחה. היא מייסדת ומנכ”לית הארגון, המונה למעלה מ-30 חברות הייטק ישראליות, להן מעל ל-500 עובדים כל אחת. מטרת הפורום הינה בניית סביבה עסקית ורגולטורית עבור חברות טכנולוגיה לצמיחה בישראל וזאת על מנת להבטיח את ההתפתחות העתידית שלהן בישראל ומניעת זליגה לחו”ל. בין היתר היה בפורום שותף בגיבוש מהלכים כגון: חקיקת חוק תעשיות עתירות ידע לשנת 2023, הגדרת מפעל טכנולוגי במסגרת חוק עידוד השקעות הון, העברת חקיקה בתחום הממשל התאגידי להתאמת דינים לדין האמריקאי, העברת חקיקת מס להקלה על ביצוע מיזוגים ורכישות כאשר החברה הישראלית היא הרוכשת, סיוע בעיצוב מסלול למומחים זרים להייטק ועוד.

המינוי אושר אמש ע”י מועצת רשות החדשות וכרם תצטרף להנהלת הרשות בתחילת אוקטובר.


קרדיט: וויקס.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות