LG Electronics בחרה בפתרון של ולנס סמיקונדקטור לדור הבא של מצלמות הרכב שלה

  • LG Electronics Vehicle component Solutions (VS) תשלב את מוצרי ה-7000VA תואמי תקן MIPI A-PHY של ולנס סמיקונדקטור בפרויקט מערכת המצלמות לבטיחות אקטיבית ברכב, כחלק מסל הפתרונות שהיא מציעה ליצרני רכב (OEMs) לתא הנהג הדיגיטלי (Digital Cockpit Electronics Solutions)
  • הצפי הוא כי יצרניות רכב יוכלו לשלב פתרון חדשני זה במכוניותיהם החל משנת 2026
  • LGE בחרה בפתרון זה בשל היתרונות המשמעותיים של מוצרי ה-7000VA של ולנס, שבין השאר כוללים מעטפת ביצועים משופרת בעלות נמוכה ביחס לפתרונות אחרים, וכן עמידות אלקטרומגנטית (EMC) מצוינת
  • הבחירה ב-7000VA ממשיכה את המומנטום בתעשיית הרכב סביב אימוץ תקן ה-MIPI A-PHY לפתרונות ADAS במכוניות

ולנס סמיקונדקטור (Valens Semiconductor, NYSE:VLN), ספקית מובילה של שבבים לתקשורת מהירה עבור תעשיות האודיו-וידאו והרכב, מעדכנת היום כיLG Vehicle component Solutions (VS) Company , חברה דרום קוריאנית מובילה בתחום הרכיבים לרכב, בחרה במוצרי ה- VA7000של ולנס סמיקונדקטור לדור הבא של מערכת המצלמות שלה לתעשיית הרכב.

הרכיבים של ולנס סמיקונדקטור יאפשרו את הקישוריות בין מספר מצלמות המותקנות בחלל הרכב למערכת ניהול המצלמות החדשנית של LG VS, וזאת לשם הצגת מידע רב-תכליתי לנהג, שיתרום לשיפור בטיחות הנוסעים במכונית.

“שיתוף הפעולה בין ולנס סמיקונדקטור ו- LG VSמעיד על החזון המשותף של שתי החברות לפיתוח פתרונות באיכות גבוהה וייחודית עבור תעשיית הרכב”, אמר גדעון קדם, סגן נשיא בכיר וראש תחום רכב בחברת ולנס סמיקונדקטור. “ההכרזה הזו ממחישה את האופן בו ולנס סמיקונדקטור מממשת את האסטרטגיה שלה לפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לשיפור בטיחותם של הנוסעים ברכב. מדובר בצעד משמעותי מבחינתנו בשוק מטרה הנאמד במיליארדי דולרים”.

“לאחר שבחנו מספר טכנולוגיות לתקשורת מהירה בכלי רכב, החלטנו לשתף פעולה עם ולנס סמיקונדקטור להטמעת פתרון ה-7000VA התומך בתקן ה-MIPI A-PHY, במערכת מצלמות הרכב החדשה שלנו, כחלק ממערכת ה- Digital Cockpit Electronics שפיתחנו. היתרונות שסיפק לנו הפתרון של ולנס ובמיוחד יכולות ה-EMC המצוינות של ה-7000VA, עומדים בבסיס ההחלטה שלנו לשיתוף הפעולה בין החברות, בשוק מאוד משמעותי”, אמר ג’וניון פארק, סמנכ”ל בקבוצת הפיתוח של –LG VS. “אנו ב-LG VS מחפשים תמיד אחר דרכים לפתח ולקדם את יכולות הניידות ((mobility המוצעים על ידינו בתחומים של בטיחות ואבטחה, במטרה לספק את המוצרים האמינים ביותר ללקוחותינו בתעשיית הרכב. אנו פועלים לכך שפתרון פורץ דרך זה יהיה זמין לייצור המוני כבר ב-2026, ומצפים להרחיב ולהעמיק את שיתוף הפעולה בין שתי החברות“, הוסיף פארק.


קרדיט: ולנס

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות