חדשות היום

סולאראדג’ מקימה מיזם משותף עם קונגלומרט סעודי לטובת אימוץ אנרגיה סולארית בממלכה

חברת סולאראדג’, מובילה עולמית בטכנולוגיית אנרגיה חכמה, הודיעה היום על הקמת מיזם משותף עם חברת Ajlan & Bros Holding (“AHB”), אחד הקונגלומרטים הגדולים של המגזר הפרטי במזרח התיכון וצפון אפריקה. המיזם המשותף יוקם בעיר ריאד שבממלכת ערב הסעודית.

המיזם המשותף נוצר על מנת לתמוך בפריסה של בהתרחבות השימוש בפתרונות חכמים של אנרגיה מתחדשת בערב הסעודית ובהלימה ליוזמה של “חזון סעודיה 2030” (Saudi Vision 2030) שמטרתה להפחית את התלות של המדינה בנפט עד סוף העשור הנוכחי. על ידי מינוף הפוזיציה המבוססת של AHB בערב הסעודית והניסיון המצטבר הנרחב של סולאראדג’ בטכנולוגיה של אנרגיה חכמה, המיזם המשותף יציע לארגונים במדינה פתרונות מפורטפוליו המוצרים של סולאראדג’ בתחומים של הפקה, איחסון וניהול של אנרגיה וכן site modeling וייעוץ בנושאים של מעבר לאנרגיה מתחדשת.

בין השירותים שיסופקו על ידי המיזם, יכללו הערכה, תכנון, מתן פתרונות וייעוץ לניהול חכם של אנרגיה. המיזם יציע את שירותיו למפעלים המובילים של ערב הסעודית ונועד לתמוך במעבר של הממלכה לאנרגיה ירוקה בהתאם

צבי לנדו, מנכ”ל סולאראדג’, אמר: “אנו גאים לשתף פעולה עם ABH ולתמוך במסע של ערב הסעודית לעבר ‘חזון 2023′. סולאראדג’ מחוייבת להניע את המעבר לאנרגיה מתחדשת ברמה הגלובלית והמיזם הזה משקף דוגמא לכך. בעזרת תמיכה נכונה למפעלים מקומיים בסעודיה יתאפשר להם לבצע מעבר מהיר לאנרגיה סולארית נקייה ובכך לעמוד ביעדי האנרגיה האגרסיביים של המדינה.”

המיזם ינוהל במשותף על ידי צוות של מומחים משתי החברות, כאשר לחברת Ajlan & Bros Holding Group יהיו מניות רוב.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות