דו”ח של חברת המחקר Pitchbook מדרג את TLV Partners במקום הראשון בביצועי קרנות הון סיכון מחוץ לארה”ב

הקרן ביצעה בשמונה שנותיה 60 השקעות בחברות בשלבים מוקדמים ו-12 אקזיטים

דו”ח שהכינה חברת המחקר הבינלאומית Pitchbook דרג את TLV Partners במקום הראשון בביצועי קרנות הון סיכון מחוץ לארה”ב. הדו”ח בחן ביצועים היסטוריים ותשואה של קרנות השקעה על פי שורת פרמטרים ומיקם את TLV Partners במקום השישי בעולם, כשכל הקודמות ברשימה הן קרנות אמריקאיות. ההשוואה נערכה על פי מתודולוגיה שבנתה פיצ’בוק על סמך מדדים אובייקטיבים, שלוקחים בחשבון את פיזור ההחזרים למשקיעים, סופיותם וכן מרכיבים שאינם וודאיים בתחשיב הכלכלי של התשואות. בסיום התהליך קיבלה כל קרן ציון משוקלל, המאפשר עריכת השוואה ביניהן.

TLV Partners גייסה מאז הקמתה בשנת 2015 שבע קרנות, חמש מתוכן להשקעות בשלבים מוקדמים ושתיים להשקעות המשך בחברות הפורטפוליו. הקרן השקיעה עד כה בכ-60 חברות ומנהלת כיום השקעות בסכום כולל של למעלה ממיליארד דולר. לאורך שמונה שנות פעילתה רשמה TLV Partners שתים-עשרה אקזיטים ביניהם גרנולייט שנמכרה לאינטל, אוריבי שנמכרה ללינקדאין, למינר שנמכרה לרובריק, ניאוסק שנמכרה לאקמאי, סקייליין שנמכרה ל-JLL, סטוק טאלנט שנמכרה לפייבר ועסקת סקנדרי בה מכרה הקרן את אחזקותיה בחברת גסטי. הפורטפוליו של הקרן כולל כיום בין היתר את: אקווה סקיוריטי, נקסט אינשורנס, איידוק, run:ai, סילברפורט, קוונטום משינס, יוניט, Immunai, דיפקיור, בילדוטס, זנסיטי, פיירבולט, Mesh, אוליגו סקיוריטי ופורט.

TLV Partners מנוהלת על ידי איתן בק, רונה שגב, שחר צפריר ועדי יראל טולדנו. צוות ההשקעות של הקרן כולל גם את בריאן סק, יונתן מנדלבאום ובר דור. הקרן משקיעה במיזמים פורצי דרך בקטגוריות חדשות החל משלב הרעיון. בין התחומים בהם השקיעה הקרן עד היום: סייבר, פינטק, בינה מלאכותית, כלים למפתחים, מסחר אלקטרוני, ביוטק, בריאות דיגיטלית ועוד. המשקיעים ב-TLV Partners הם גופים אמריקאיים יוקרתיים, ביניהם אוניברסיטאות מובילות, וקרנות השקעה גדולות התומכים בקרן מיום היוסדה.


קרדיט צילום שותפים:   TLV Partners

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות