קרינה רובינשטיין מונתה ל-Venture Partner בחממת InNegev

קרינה רובינשטיין מונתה ל-Venture Partner (מובילת השקעות) בתחומי טכנולוגיות האקלים והקיימות בחממת InNegev.

קרינה שימשה לאורך ארבע וחצי שנים דירקטורית בכירה לפיתוח עסקי ברשות לחדשנות והתמקדה בקידום יזמות ומרחבים אזוריים של חדשנות בדגש על אזורי הפריפריה בישראל. היא שימשה בעבר סמנכ”לית פיתוח עסקי ב-Neurotech Solutions ומנהלת פיתוח עסקי בחברות סטארטאפ שונות בתחומים שונים בהם קלינטק וקיימות ובנוסף הובילה תהליכי חדשנות בחברות תעשיה קיבוציות. קרינה הצטרפה לאחרונה לבורד המייעץ ל-Startup Nation Central בתחומי האקלים. 

חממת InNegev, הפועלת בפארק תעשיות עידן הנגב הסמוך לבאר שבע, הוקמה בשנת 2020 במטרה לחזק את ההייטק בדרום המדינה, לעודד יזמות והקמת סטארטאפים חדשים בנגב. במסגרת החממה פועלים כיום תשעה סטארטאפים בתחומי טכנולוגיות אקלים כגון חקלאות, מים, פודטק, אנרגיה ועוד. בחממה שותפים גופים רבים מדרום הארץ בהם גופי השקעות מובילים, החברות סודהסטרים, נטפים ודולב מכללת סמי שמעון והמועצה האזורית בני שמעון, החממה פועלת בשיתוף עם גופים מובילים בדרום כגון אוניברסיטת בן גוריון, מכללות, מרכזי מו”פ ממשלתיים, תעשיות בינלאומיות ורשויות מקומיות.

קרינה רובינשטיין: “אני שמחה על ההזדמנות לפעילות משותפת משמעותית המשלבת בין ההייטק, פיתוח אזור הדרום וקידום טכנולוגיות אקלים וקיימות. משבר האקלים נוכח כבר ביום יום של כולנו ואזור הנגב המדברי מהווה סוג של נבואה למה שכנראה עשוי להיות נחלת כולנו בשנים הקרובות. השקעות בחדשנות וטכנולוגיות פורצות דרך ובנות קיימא בתחומי האקלים הם צורך דחוף על מנת לסייע בהתמודדות גלובלית עם  הבאות ולכן המיקוד והיכולות של אינגב בתחומים אלה הוא קריטי להקמה של חברות חדשות ולרתימת הניסיון והידע הדרומי למשימה החשובה הזו”.

ארנון קולומבוס,מנכ”ל חממת InNegev: “אנחנו מקבלים בברכה את קרינה להנהלה הבכירה של החממה. לקרינה רקורד של טיפוח חשיבה חדשנית במגזרים שונים בתחומי הבריאות, קלינטק כמו גם תעשיות מסורתיות. קרינה היא אחת מאבני היסוד של החדשנות והיזמות הטכנולוגית בישראל. ניסיונה העשיר הן בעבודה וייעוץ לסטארטאפים, כדירקטורית בכירה ברשות החדשנות והן ביצירת שיתופי פעולה בינלאומיים מספק לה זוית ראיה רחבה שתסייע בבחירת החברות להשקעה ובליווי והדרכת היזמים בצעדים הראשונים לעבר ההצלחה. המשימה של קידום ההייטק והחדשנות הטכנולוגית היא משימה לאומית הדורשת את הטובים ביותר להובלתה, קרינה היא בהחלט ברמת הנבחרת הלאומית של ישראל ואנחנו גאים על הצטרפותה”.

קרינה רובינשטיין
קרדיט צילום: InNegev


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות