חדשות היום

DigiKey משיקה את עונה 3 של סדרת הסרטונים City Digital

העונה השלישית מציגה את עתיד הניידות והרכב החכם

DigiKey , מפיצת סחר עולמית מובילה המציעה את המבחר הגדול ביותר של רכיבים טכניים ומוצרי אוטומציה הקיימים במלאי ומוכנים למשלוח מיידי, השיקה את עונה 3 המלאה של סדרת הסרטונים “City Digital” שלה, הבוחנת את האבולוציה והעתיד של IoT בתעשיית הרכב.

בחסות Analog Devices, הסדרה בת שלושה פרקים בוחנת לעומק ולקראת העתיד את טכנולוגיית הרכב ומעבר לכך, וכיצד חשמול, כלי רכב אוטונומיים והאקוסיסטם של רכבים מחוברים מניבים רעיונות סביב עתיד הנסיעה.

“התלות ההדדית בין IoT לרכב התקדמה בעשור האחרון, עם יותר מאפיינים אלקטרוניים כמו חיבוריות ניידת, חישת סביבה וראדאר ברכבים כל שנה”, אמרה קלסי מקמילין, מנהלת שיווק שותפויות, IoT ב-DigiKey‏. “העבודה שלנו עם ספקים כמו Analog Devices מאפשרת לנו להביא למהנדסים ולמתכננים את המוצרים והכלים הדרושים להם כדי להאיץ את תעשיית הרכב.”

“סביר להניח ששום דבר אחר שאתם הולכים לקנות במהלך חייכם תהיה לו טכנולוגיה כמו במכונית”, אמרה יסמין קינג, סגנית נשיא קבוצת חווית תא הנוסעים ברכב ב-Analog Devices אנו מקדישים מאמצים משמעותיים לחזות חידושי מו”פ עתידיים, במטרה לטפל בכמה מבעיות הרכב המאתגרות ביותר, כולל האצת חווית הנהיגה האוטונומית וההתכנסות של רשת האנרגיה והניידות המחושמלת.”

הראשון מתוך שלושת הסרטונים בסדרה, “An Evolution in Mobility”, בוחן את ההיסטוריה של תעשיית הרכב, משרטט את ההתקדמות שהושגה בעשורים האחרונים ומתאר כיצד הטכנולוגיה מציגה את הדרך קדימה.

הסרטון השני, “Powering the Road Ahead”, בוחן את הצורך הגובר בתחנות טעינה בערים החכמות של היום. הסרטון השלישי והאחרון, “Creating a Sustainable Driving Experience”, מגלה כיצד ערי המחר יעבדו יחד עם יצרניות רכב כדי לתמוך בייצור בר-קיימא, אחסון אנרגיה והחיבוריות של הדור-הבא.


קרדיט: DIGIKEY

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות