חדשות היום

Kodiak מציגה לראשונה טכנולוגיה אוטונומית למשאיות למרחקים ארוכים תוך שימוש במודולי הספק של Vicor

הפודקסט Powering Innovation של Vicor עוסק הפעם בטכנולוגיה פורצת הגבולות שמאחורי מהפכת המשאיות האוטונומיות למרחקים ארוכים המתרחשת כיום

Vicor Corporation, החברה המובילה במודולי הספק עתירי-ביצועים, מזמינה את Kodiak Robotics, חלוצה בטכנולוגיה אוטונומית למשאיות למרחקים ארוכים, לחלוק את הסיפור שלה בפודקסט Vicor Powering Innovation.  הטכנולוגיה הייחודית של Kodiak היא הראשונה מסוגה בעולם לנהיגה במשאיות מסחריות אוטונומיות.

Kodiak, השוכנת במאונטיין ויו, קליפורניה, מבצעת כעת ניסויי בטא של נתיבי הובלה במשאיות בין דאלאס לאטלנטה, וסוללת תוך כדי כך את הדרך לשימוש רחב-יריעה בטכנולוגיית הנהיגה העצמית בציי משאיות מסחריות. החברה מתמקדת בהגדלת יעילות המערכת, בצמצום העלויות והפליטות ובשיפור איכות החיים של נהגי המשאיות למרחקים ארוכים שמספרם הולך ומתמעט.

את הפודקסט Vicor Powering Innovation ניתן להוריד מכל ספקי הפודקסטים המוכרים, כולל Sportify, ‏Apple Music ו-Google Podcasts.  המאזינים יכולים ללמוד על אתגרי ההספק הקשוחים ביותר בשוק כיום, ועל רעיונות חדשים בתחום החשמול, ארכיטקטורות הספק יצירתיות ואתגרי תכן מהעולם האמיתי.


קרדיט: KODIAK

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות