חדשות היום

טאואר ו – InnoLight מודיעות על שיתוף פעולה בפיתוח מערך מוצרים לתקשורת אופטית מבוססי פלטפורמת סיליקון פוטוניקס

פיתוח דורות טכנולוגיים של משדרים-מקלטים בתדרי 400 ו-800 גיגה-הרץ על פלטפורמת הסיליקון פוטוניקס הייחודית של טאואר למתן פתרונות לשווקים הצומחים של בינה מלאכותית (AI), תקשורת ענן, וטלקום

טאואר סמיקונדקטור ואינולייט (InnoLight) טכנולוגיות הודיעו היום (ה’) על שיתוף פעולה בפיתוח מערך מוצרים לתקשורת אופטית במהירויות גבוהות המיועדים לשווקי הבינה מלאכותית (AI), תקשורת בחוות שרתים מתקדמות (שירותי ענן), והדור הבא בטלקום. שיתוף הפעולה האסטרטגי בפיתוח המוצרים, שחלקם כבר בתחילת ייצור, מבוסס על פלטפורמת הסיליקון פוטוניקס (Silicon Photonics) הייחודית של טאואר המאפשרת תכנון וייצור שבבים לתקשורת האופטית בעלי יתרונות תחרותיים  ורמת ביצועים גבוהה במיוחד. לפי Yole Group, חברת מחקרי שוק מובילה, שוק שבבי הסיליקון פוטוניקס צפוי לגדול בקצב שנתי של 22% ויגיע לכמעט מיליארד דולר עד 2027.

“אנו נרגשים להודיע על השותפות האסטרטגית עם חברת InnoLight, המובילה בתחום פתרונות לתקשורת אופטית, לייצור מגוון מוצרים לדור הבא של ענף התקשורת,” אמר ד”ר מרקו רקאנלי, סמנכ”ל בכיר ומנהל היחידה העסקית האנלוגית (Analog IC), טאואר סמיקונדקטור. “נוכחות השוק היציבה והנרחבת של InnoLight מספקת ביקוש רב לפלטפורמת הסיליקון פוטוניקס שלנו והופכת אותה לפתרון מועדף בקרב חברות המייצרות פתרונות למערכות תקשורת אופטיות וטלקום מתקדמים, ענף רחב הכולל חוות שרתים, בינה מלאכותית, חיישני לידר LiDAR  חדשניים לשוק הרכב, ומחשוב אופטי.”

בשנים האחרונות השיקה InnoLight מספר מוצרי מקמ”ש (משדר-מקלט) הפועלים במהירויות שונות – 400GHz  ו- 800GHz – המבוססים על פלטפורמת  ה- SiPho של טאואר, כאשר מוצרי ה-400GHz כבר נמצאים בייצור סדרתי, ומוצרי ה-800GHz צפויים להגיע לייצור לקראת סוף השנה.

מר אוסה מוק, סמנכ”ל השיווק של InnoLight, מסר: “InnoLight ממוצבת כמובילה בתעשייה בפיתוח מהיר ואספקת מוצרי תקשורת אופטית  בעלי ביצועים מתקדמים לשוק. שיתוף הפעולה המבוסס והמוצלח עם טאואר מוכיח שמצאנו שותף מצוין אשר לא רק מחזיק בטכנולוגיה מתקדמת בתחום, אלא גם מהווה שותף יציב לפיתוח העסקי ארוך הטווח שלנו ואנו צופים הצלחה משותפת לשתי החברות.”

למידע נוסף אודות טכנולוגיות ייצור ה-RF ו-HPA של טאואר, אנא בקרו כאן.

למידע נוסף אודות הטכנולוגיה והמוצרים של InnoLight, אנא בקרו כאן.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות