חדשות היום

קינדריל ומיקרוסופט הכריזו על שיתוף פעולה אסטרטגי שיקדם חקר ואימוץ פתרונות בינה מלאכותית ברמה הארגונית לעסקים

תוכנית ה- AI החדשה אותה מובילה Kyndryl Consult, הושקה על מנת לסייע ללקוחות לחקור ולהתוודע לשימוש בבינה מלאכותית גנרטיבית בארגונים שלהם

קינדריל (NYSE:KD) , ספקית שירותי תשתיות ה-IT הגדולה בעולם, וחברת מיקרוסופט, הכריזו היום על מיזם משותף שמטרתו קידום אימוצם של פתרונות בינה מלאכותית (AI) גנרטיבית ברמה הארגונית, על בסיס פלטפורמת הענן של מיקרוסופט.

במסגרת שיתוף הפעולה, ימנפו החברות את מרכזי החדשנות המשותפים שלהן, ואת מאגר הפטנטים ההולך וגדל של קינדריל בתחומי הנתונים והבינה המלאכותית, כמו גם את הגישה שלה ל-Microsoft 365 Copilot, Azure OpenAI Service ו-Microsoft Fabric. זאת, לטובת תכנון, פיתוח וקידום מהיר של חידושים ופתרונות AI יצירתיים בארגונים שלהן. כדי להניע את הקידום של יכולות AI חדשות, קינדריל אף מתחייבת להעמיד לטובת מיקרוסופט את Kyndryl University  , כדי להכשיר ולהסמיך את עובדי קינדריל בטכנולוגיות AI החדשות של מיקרוסופט.

כחלק מרכזי בשיתוף הפעולה המורחב,  קינדריל משיקה תוכנית מוכנות ל-AI במסגרת  Kyndryl Consult , שתוקדש לחקר מעמיק של אימוץ פתרונות AI גנרטיביים. המקצוענים של קינדריל יסייעו ללקוחות חדשים וקיימים לבנות בסיס נתונים מהימן, ולצלוח את המורכבות של שימוש בטכנולוגיות AI חדשות.

באמצעות מינוף הידע המעמיק של קינדריל ומומחיותה בתחום ה-AI ברמה הארגונית – המכסה מגוון תעשיות ופתרונות מתחומים שונים  – החברה תסייע ללקוחות להעריך את היתרונות הגלומים ב-AI גנרטיבי בתחומים מרכזיים, בכללם:

  • חדשנות משותפת: לקוחות יוכלו להסתייע ב-Kyndryl Vital ובמרכזי החדשנות המשותפים של מיקרוסופט וקינדריל כדי לחקור וליצור תרחישי שימוש בהתאמה אישית, ולזהות דרכים ייחודיות למינוף AI גנרטיבי בארגונים שלהם לטובת הפקת ערך מוסף עסקי.
  • חוויית לקוח ועובד משופרת: קינדריל תרתום את מומחיותה בניהול סביבות IT מורכבות, לטובת ניסויים בטכנולוגיות חדשות. החברה אף תפתח מודלים ספציפיים לתעשייה, תרחישי שימוש ופתרונות המתבססים על היכולות הקיימות שלה, כדי לסייע ללקוחות לשפר את האוטומציה הארגונית ואת הפרודוקטיביות של סביבת העבודה.

יש לציין כי קינדריל תמכה במספר לקוחות, כמו גם בה עצמה, במינוף AI וסיוע וירטואלי, כדי לתמצת באופן אוטומטי תיאורי בעיות ולהציף מידע רלוונטי באופן דינמי, כדי לשפר את היעילות ואת שיעורי התגובה.

  • בניית בסיס נתונים חזק – קינדריל תשתף פעולה עם הלקוחות באספקת שירותים מקצה לקצה – מבניית בסיס נתונים וארכיטקטורה מהימנים, ועד לניהול נתוני הלקוחות מנקודת היצירה ועד לזמן הצריכה – מה שיאפשר קבלת נתונים באיכות גבוהה יותר ובאמינות משופרת.
  • ביצוע וניהול: באמצעות מינוף הנתונים והמומחיות שלה בארכיטקטורת AI, קינדריל תטמיע מסגרות מותאמות עבור הלקוחות, כדי להפיק ערך מהנתונים ותובנות AI בקנה המידה הנדרש, בצורה אחראית ואופטימלית.

“במסגרת החזון המשותף לנו ולקינדריל, אנו מאפשרים ללקוחותינו לחקור, לפתח ולהטמיע במשותף פתרונות AI גנרטיביים בארגונים שלהם, בצורה שתאפשר להם לממש ערך עסקי”, אמר סטיבן בויל, מנהל תחום פתרונות שותפים גלובליים במיקרוסופט. “כחברה מובילה באספקת פתרונות בינה מלאכותית גנרטיבית ופלטפורמות נתונים, אנו מאמינים ששותפות עם חברה כמו קינדריל חיונית לשימוש מוצלח בטכנולוגיות מתפתחות לעסקים”.

הפלטפורמות Kyndryl Consult, Kyndryl Bridge ו- Kyndryl Vital מייצגות יחדיו גישה אחודה שנועדה לסייע ללקוחות לחזות את התוצאות הרצויות להם, לתכנן ולהטמיע פתרונות, ולהעריך תוצאות, תוך פיתוח מתמשך של תשתיות ה-IT העתידית שלהם.

מכיוון שנפחים גדולים יותר של נתונים וניתוחם דורשים יותר כוח מחשוב,  Kyndryl Bridge  יאפשר ללקוחות לנהל בקלות את הנכסים הטכנולוגיים המורכבים שלהם באמצעות שירותים כגון AIOps ו FinOps, – וירתום את ה-AI כדי לסייע ללקוחות לעמוד ביעדים העסקיים שלהם בדרך חסכונית, מעשירה ובטוחה. קידנריל אף תמשיך לחזק ולהעשיר את יכולות הביצוע ​​המתקדמות שלה באמצעות שירותי AI גנרטיביים נוספים.

לדברי דרור פרל, מנכ”ל חברת קינדריל ישראל:  “השותפות האסטרטגית העולמית עם מיקרוסופט היא הראשונה שחתמה קינדריל מאז הפכה לחברה ציבורית עצמאית. החברות ממשיכות לקדם יחדיו תחומים חדשים של חדשנות, המשפרים את התוצאות העסקיות של הלקוחות, ומנצלים הזדמנויות עסקיות מצטברות בהיקף של מיליארדי דולרים בתחומים הצומחים במהירות, כגון מודרניזציה של נתונים, ממשל ובינה מלאכותית.  “


דרור פרל. צילום: אפרת קופר

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות