חדשות היום

היטאצ’י אנרג’י רוכשת את eks Energy

רכישה אסטרטגית מוסיפה יכולות מתקדמות של אלקטרוניקה לייצור חשמל ותוכנה לניהול אנרגיה כדי לענות על הביקוש העולמי המואץ לפתרונות אחסון אנרגיה בסוללות

Hitachi Energy – היטאצ’י אנרג’י, מובילה טכנולוגית עולמית המקדמת עתיד של אנרגיה בת-קיימא לכולם, הודיעה היום כי רכשה את השליטה ב-eks Energy, ספקית מובילה של אלקטרוניקה חשמלית ופתרונות ניהול אנרגיה לשילוב אגירה ואנרגיה מתחדשת, שבסיסה בסביליה, ספרד, מ-Powin LLC (Powin), ספקית עולמית מובילה של מערכות אגירת אנרגיה. ההשקעה מסמנת גם הקמת שותפות אסטרטגית עם Powin, המחזיקה בנתח בעלות משמעותי בחברת eks Energy.

ככל שהעולם עובר למקורות אנרגיה מתחדשים יותר, הביקוש העולמי למערכות אחסון אנרגיה בסוללות (BESS) ממשיך לעלות וצפוי לגדול ביותר מ-20% בשנה עד שנת 20301. על ידי שילוב יכולות האלקטרוניקה החשמליות והבקרה המתקדמות של eks Energy עם הצעות אוטומציה, תוכנה ואינטגרציה משלימות משלה, Hitachi Energy מחזקת את מעמדה כספקית טכנולוגיה מובילה לשוק האנרגיה המתחדשת וה-BESS. באמצעות השותפות האסטרטגית, Hitachi Energy ו-Powin שואפות ליישם את כוחן של שתי החברות כדי לפתח מוצרי המרת חשמל שתוכננו במיוחד עבור הדור הבא של מערכות אגירת אנרגיה.

“היטאצ’י אנרג’י היא כוח חדשני בתחום ה-BESS והמיקרו-גריד כבר יותר מ-30 שנה, והרכישה האסטרטגית הזו מדגימה את המחויבות המתמשכת שלנו לספק את הפתרונות המתקדמים והמוכחים ביותר עבור לקוחותינו”, אמר מאסימו דניאלי, מנכ”ל היחידה העסקית לאוטומציה של רשת האנרגיה של היטאצ’י. “השוק, כולל אינטגרטורים מובילים של מערכות BESS, הבהיר שהוא צריך ורוצה פתרונות אנרגיה המופעלים על ידי אלקטרוניקה הספק הטובה מסוגה בשילוב בקרה ויכולות דיגייטלות. יישומים ומקרי שימוש חדשים צצים מדי יום, מונעים על ידי הצורך ההולך וגובר בשילוב משאבים מתחדשים ברשת החשמל וחשמול בקצה הרשת. ל-eks Energy טביעת רגל מרשימה של פריסת מוצרים בצפון אמריקה ובאירופה, ותחת Powin הרחיבה עוד יותר את טווח ההגעה הגלובלי שלה. עם תוספת משמעותית זו לפורטפוליו שלנו, Hitachi Energy מוכנה לענות על הדרישות של שוק ה-BESS העולמי הצומח במהירות ובקנה מידה”.

“השקעה אסטרטגית זו מסמנת אבן דרך משמעותית בתעשיית אגירת האנרגיה, שכן היא סוללת את הדרך להיטאצ’י, Powin ו- eks Energy להתאים את נקודות החוזק שלהם בבחינת הזדמנויות חדשות בקנה מידה עולמי, כמו גם יכולת לשרת טוב יותר לקוחות חדשים וקיימים”, אמר ג’ף ווטרס, מנכ”ל Powin. ” אנו גאים במה שכבר פיתחנו עם eks Energy, כולל אחד מפרויקטי הסוללות הגדולים בעולם בהיסטוריה, Waratah Super Battery (WSB) שבו מערכות המרת החשמל ללא תחרות של eks Energy מסוגלות לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של מפעילי הרשת האוסטרלית. אנו מצפים להמשיך לעבוד עם eks Energy ו-Hitachi Energy כדי להביא לעולם פרויקטים נוספים כמו WSB”.

התוספת של eks Energy לפורטפוליו של Hitachi Energy מדגימה אחיזה מואצת בתוכנית הצמיחה האסטרטגית של החברה לשנת 2030. Hitachi Energy מחזקת ללא הרף את עסקי הליבה של רשתות החשמל שלה תוך קידום מערכת האנרגיה העולמית להיות בת קיימא, גמישה ובטוחה יותר. רכישה זו מגדילה את יכולות הליבה שלנו בקצה הרשת, כולל דיגיטל, אלקטרוניקה חשמלית, שירותים, לקראת המטרה הגדולה יותר של קידום עתיד אנרגיה בר-קיימא לכולם.

נומורה גרינטק שימשו כיועצים פיננסיים בלעדיים ושירמן וסטרלינג שימשו כיועצים משפטיים להיטאצ’י אנרג’י.

הערת שוליים
1 מתוך BNEF 1H 2023 תחזית שוק אגירת האנרגיה


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות