מגמות בהספקת-כוח – מביאים פתרונות לשוק האירופי

במשך עשרות שנים אירופה הובילה את העולם ביעילות, קיימות ודחיפה לאנרגיה מתחדשת. החידושים המגיעים מאירופה תומכים לא רק בחשמול רכבים אלא מתרחבים גם לתחומים אחרים כגון מערכות ניהול סוללות (BMS) עבור מארזי סוללות, מכשירי חשמל ביתיים ועוד הרבה. כל מה שמושג באירופה יכול, ואכן מיושם, בשווקים ברחבי העולם.

החדשנות בהספקת-כוח והדחיפה לקיימות באירופה

באירופה, הסעת המונים צמצמה את השימוש במכוניות פרטיות, טכנולוגיה חדשה מחממת ומקררת בניינים בצורה יעילה יותר, וסופר-קבלים משמשים לטעינת אוטובוסים חשמליים במהירות וביעילות, בין יתר החידושים.

יש גם דחיפה חזקה למעבר למקורות חשמל מתחדשים. אירופה מובילה, משנה את רשת החשמל ואת הניצול שלה, והיא לא רק מפחיתה את הצריכה אלא גם מחפשת מקורות אנרגיה מתחדשים. חלוקת האנרגיה מנקודה אחת לאחרת ומקורות אנרגיה אלו משתנים.

במה שנראה כמו סדר-גודל קטן יותר, המהנדסים מוצאים דרכים לחסוך באנרגיה במקומות כמו מרכזי נתונים ובניינים מסחריים אחרים שלא תמיד נבנו מתוך מחשבה על נצילות גבוהה. נבדקות הזדמנויות לחסכון באנרגיה באמצעות מערכות HVAC, כולל מעבר לחשמול במידת האפשר וחיפוש אחר דרכים חלופיות לנצילות משופרת. בעוד שמאמצים אלה עשויים להביא רק להפחתה של כמה וואט פה ושם, הם מצטברים ויכולים להשפיע באופן משמעותי לאורך זמן.

DigiKey ו-ADI מאפשרים חדשנות

החדשנות מתרחשת בכל מקום, מהתקנים נישאים-ביד כמו טלפונים ועד למערכות תחבורה, מכ”מים ועוד. האפשרויות הן רחבות וניתנות ליישום על פני תעשיות ויישומים שונים.

כמובילים בתחום זה, DigiKey ו-Analog Devices‏ (ADI) מספקים פתרונות מתקדמים ביותר המאיצים את ההתקדמות, כולל MAXESSENTIAL02EP Toolkit‏, ®Silent Switcher‏ ו-LTpowerCAD‏:

  • MAXESSENTIAL02EP Toolkit

הביקוש למוצרים אלקטרוניים קטנים ואמינים הולך וגדל. ה- MAXESSENTIAL02EP Toolkit‏ מציעה תשעה התקני המרה בתוך ערכת כלים יחידה מוכנה לשימוש, המעניקה למהנדסים את היכולת לבדוק, לתכנן וליצור אבות-טיפוס עבור התקנים קטנים בערכת כלים קומפקטית אחת.

בתעשיות המשתנות במהירות של היום, פתרונות אלקטרוניים רבי-עוצמה מקבלים חשיבות רבה יותר מאי-פעם. ה- MAXESSENTIAL02EP Toolkit‏ מציעה למהנדסים משאב מוחשי שניתן לעבוד אתו, כמעט כמו צעצוע. גישה זו מקלה על בדיקות, שינויים וחדשנות באמצעות לוח הכול-באחד ישר מהקופסה. מתן הזדמנות למהנדסים לגעת פיזית ולבדוק רכיב יכולים לעשות את כל ההבדל בכל הנוגע לרעיונות חדשים וחדשנות.

איור :1 ערכת כלים MAXESSENTIAL02EP. קרדיט: DIGIKEY

אמנם טוב שיש פתרונות מיוחדים, אך לפתרונות סטנדרטיים כמו ערכת הכלים MAXESSENTIAL02EP יש ערך רב והם יכולים לספק פתרון אוניברסלי שיעבוד עבור מגוון רחב של תעשיות.

  • טכנולוגיית ®Silent Switcher

הביקוש לטכנולוגיה קומפקטית ומבטלת רעשים, המשפרת את ביצועי ההפרעות האלקטרומגנטיות (EMI) ומגבירה את היעילות, גדלה בתעשיות שונות, משירותי בריאות ועד לתעופה וחלל. טכנולוגיית®Silent Switcher‏ של ADI היא שימושית עבור מגוון רחב של יישומים, מאריכה את חיי הפעולה, מפחיתה את צריכת החשמל ומאפשרת קרבה צמודה יותר לנקודת העומס.

מהנדסים נאבקו זמן רב בהשגת נצילות אופטימלית תוך מזעור EMI. ה-Silent Switcher נותן מענה לאתגר זה על ידי הפחתה משמעותית של פליטות הקרינה בספקי כוח ממותגים. בעבר, האפשרות היחידה הייתה להשתמש בסיכוך או למקם את ההתקן בתוך תיבת מתכת. למרות שגישה זו היא יעילה, היא יקרה, מסורבלת ומורכבת. סיכוך מפני פליטות קרינה אינו משימה פשוטה, אך Silent Switchers‏ מפחיתים באופן משמעותי את הפליטות הללו, ומעניקים למשתמשים פתרון בר-קיימא הרבה יותר.

איור :2 Silent Switcher . קרדיט: DIGIKEY

הדור האחרון של Silent Switchers‏ משתמש בטכנולוגיית ייחוס מתח ומשוב חדשנית, המפחיתה למעשה רעש בתדר נמוך בתחום של 10 הרץ עד 100 קילו-הרץ.

ל-Silent Switchers‏ יש גם את היכולת לשפר את נצילות ההמרה. בתרחישים מסוימים, החיסכון באנרגיה עשוי להיראות צנוע ולהסתכם אולי רק בכמה וואטים. עם זאת, כאשר מערכות אלו נפרסות בקנה מידה עצום, ההשפעה המצטברת יכולה להיות משמעותית. מאמצי החשמול בסדר-גודל קטן יותר משלימים את הנוף הרחב יותר, ומתיישרים עם התפתחויות המתרחשות בספקטרום רחב יותר בתחומי התחבורה, בנייני מסחר ובתי מגורים.

לראש העמוד

  • LTpowerCAD

תוכנית ®LTpowerCAD‏ היא כלי תכנון שלם של תכן ספק כוח היכול להקל באופן משמעותי על תכן ספק הכוח. היא מספקת המלצות עבור ערכי רכיבים והערכות ביצועים ספציפיות ליישום של המשתמש עם מוצרי הספקת-הכוח של ADI. בהשוואה לכלי סימולציה, ניתן למעשה לחשב את המעגל והערכים עבור רכיבים חיצוניים ולתמוך בתהליך התכנון. המהנדס יכול לקבוע באיזה סוג של משרן, קבל ועוד להשתמש. מישהו יכול להקליד את מתח הכניסה, מתח היציאה ואת סוג המעגל והכלי יכול להציע רכיבים חיצוניים

איור :3 LTpowerCAD. קרדיט: DIGIKEY

DigiKey + ADI – תומכים במוחות המבריקים ביותר

שותפויות, כמו  זו של DigiKey ו-ADI, תומכות בהתקדמות בין אם זה באספקת פתרונות למתכנן במפעל תעשייתי גדול, לסטודנט הממציא פתרון למטלה בכיתה או למהנדס עם ניסיון של 30 שנה. חדשנות יכולה להגיע מכל מקום! DigiKey ו-ADI מבטיחים שלמחדשים ולפותרי בעיות יש את כל מה שהם צריכים בהישג ידם כדי לבנות, לבדוק ולפתח טכנולוגיות חדשות שיביאו לא רק את אירופה, אלא את שאר העולם, אל העתיד. לראש העמוד

אתר האינטרנט EngineerZone‏ של ADI‏ תוכנן במיוחד עבור מהנדסים כדי למצוא תשובות ולשאול שאלות. המבקרים יכולים לחפש כדי לראות אם שאלה מסוימת כבר נשאלה בעבר ולמצוא את התשובה. או אם מעולם לא נשאלה השאלה, מהנדס ADI יענה על השאלה. EngineerZone פתוח לכל אחד ומהווה משאב נהדר למהנדסים ומתכננים בכל רמות הניסיון.

וה-TechForum של DigiKey הוא פורום רחב-קטלוג עבור כל סוגי הרכיבים ושאלות התכנון. גם חברי קהילת TechForum וגם אנשי מקצוע בתמיכה של DigiKey תורמים ומשתפים פעולה בתשובות ורעיונות ברחבי הפורום. הקהילה מוקדשת לכל מי שמחפש פתרונות לבעיות הנדסיות ורכיבים ולרעיונות שלו וכוללת פרק הספקת-כוח ייעודי.

DigiKey, בשיתוף עם ADI, מחויבת לספק למהנדסים את החלקים הדרושים להם כדי לחדש ולפתח טכנולוגיות חדשות, ובנוסף הם מציעים משלוח חינם של 48 שעות ברחבי אירופה. DigiKey מחזיקה את המבחר הגדול ביותר בעולם של רכיבים אלקטרוניים הקיימים במלאי ומוכנים למשלוח מיידי עם תמיכה בשוק המקומי, מה שמבטיח שלקהילת הנדסת החשמל האירופית יש את מה שהיא צריכה, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בנוסף, ל-DigiKey ול-ADI יש משאבים חינמיים, כמו סרטונים, גיליונות נתונים ומסמכים טכניים כדי לתמוך בחדשנות.

בדקו כאן את כל פתרונות ניהול הספקת-הכוח עם ביצועים עיליים של ADI הזמינים דרך האתר של DigiKey. ביחד, DigiKey ו-ADI מבינים את דרישות המהנדסים, יש להם את סל המוצרים לתמוך בחדשנות, כמו גם את סדר-הגודל והזמינות כדי להביא את המוצרים לידיהם של המהנדסים. באמצעות מאמצי שיתוף הפעולה שלהם, הם מניעים חדשנות קדימה, עוזרים להאיץ את זמן היציאה לשוק תוך עם ביצועים הטובים ביותר בסוגם.

על המחברים

פרדריק דוסטאל הוא מנהל הפיתוח העסקי, ניהול הספקת-כוח, קבוצת הספקת-כוח רבת-שווקים ב-Analog Devices. חברת Analog Devices היא מובילה עולמית בתכנון, ייצור ושיווק של סל רחב של מעגלים משולבים (IC) אנלוגיים, לאותות מעורבים ולעיבוד אותות דיגיטליים (DSP) עם ביצועים עיליים המשמשים כמעט בכל סוגי הציוד האלקטרוני.

שון לוק הוא מהנדס שיווק טכני ב-DigiKey. DigiKey מוכרת כמובילה עולמית וכחדשנית מתמידה בהפצה מסחרית מתקדמת של רכיבים אלקטרוניים ומוצרי אוטומציה ברחבי העולם, ומספקת יותר מ-17.2 מיליון רכיבים של יותר מ-2,800 יצרני מותגים איכותיים.

פרדריק דוסטאל קרדיט: DIGIKEY

שון לוק קרדיט: DIGIKEY


מאת פרדריק דוסטאל, מנהל פיתוח עסקי, ניהול הספקת-כוח, קבוצת הספקת-כוח רבת-שווקים, Analog Devices‏ ושון לוק, מהנדס שיווק טכני, DigiKey

תגובות סגורות