חדשות היום

בעקבות המלחמה, IBI Tech Fund משיקה תוכנית מזורזת להשקעות בחברות בשלבים מוקדמים

קרן IBI Tech Fund מכריזה על תוכנית השקעות מיוחדת ומזורזת, שבה היא מקצרת את תהליך ההשקעה במטרה להמשיך ולהניע את האקוסיסטם הישראלי.

בצל המלחמה, יזמיות ויזמים רבים נאלצים לעכב ואפילו להפסיק את פעילות החברות שלהם – חלקם בעשייה היומיומית וחלקם בגיוס כספים. סקר חדש של רשות החדשנות ומכון המחקר SNPI, שבו השתתפו 500 חברות הייטק וסטארטאפים ישראליים, מגלה כי יותר מ-40% מהחברות דיווחו על ביטול או דחייה של השקעות.

בעקבות המצוקה שאליה נקלע חלק מהסטארטאפים הישראליים בשלבים המוקדמים, IBI Tech Fund החליטה לבצע שינוי בניהול ההון של הקרן, וסכום כסף משמעותי הוקצה לטובת תהליך השקעה מהיר. בימים כתיקונם, הקרן משקיעה בסטארטאפים שנמצאים בשלבים מוקדמים, וכעת יוכלו להגיש בקשה להשקעה גם סטארטאפים בשלבים מוקדמים יותר.

התוכנית מיועדת לצוותים שעובדים על פתרונות B2B בשלבי סיד או פרה-סיד, שהיו בשיחות אקטיביות עם קרנות והתהליך הופסק בעקבות המלחמה והמצב; כלומר, חברות שהיו במהלך גיוס פעיל ערב ה-07/10 והגיוס הופסק/ נדחה, ויודעות לגלות גמישות בהתאם למצב החדש ולאור חוסר הוודאות הנוכחי.

דן אקס, שותף בקרן IBI Tech Fund, מסר: ״העבר הלא מאוד רחוק לימד אותנו שתקופות משבר הן קרקע פורייה לצמיחת חברות מדהימות, ולכן החלטנו כעת להגדיל חשיפה לסטרטאפים בשלבים מאוד מוקדמים״.

התוכנית תימשך לאורך כל הלחימה, כרגע ללא הגבלת זמן. תהליך ההרשמה קצר ויעיל, וכולל שליחה של פרטים אישיים, פרטים רלוונטיים על החברה ומענה על שאלון שיישלח בעת הפנייה. כל פנייה תיענה תוך 24 שעות בלבד.

הגשת מועמדות במייל:
techfund@ibi.co.il


קרדיט: אילן בשור

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות