חדשות היום

חברת הפינטק CapitalOS מכריזה על גיוס של 39 מיליון דולר בהובלת Group 11 של המשקיע דובי פרנסס

התשתית שפיתחה CapitalOS מאפשרת לפלטפורמות תוכנה שמשרתות עסקים קטנים להנפיק כרטיסי אשראי ולספק יכולת ניהול הוצאות ללקוחות שלהם בתוך ימים ספורים

סטארטאפ הפינטק CapitalOS, המספק תשתית לפלטפורמות המשרתות עסקים קטנים, מכריז על גיוס סיד בסך 39 מיליון דולר. הגיוס כולל מרכיב חוב של 30 מיליון דולר ומרכיב הון של 9 מיליון דולר. סבב הגיוס הובל על ידי קרן Group 11 של המשקיע דובי פרנסס, בהשתתפות הקרנות Upper90, Vera Equity, Slow Ventures ומשקיעים פרטיים בהם תומר לונדון, מייסד משותף ו-CPO ב-Gusto, עוז אלון, מייסד משותף ומנכ”ל HoneyBook, רפאל אוזן, מייסד ומנכ”ל A.Team, האוי לין, Founding-COO ב-Affirm, מיכאל סינדיסיץ’, GM Expenses ב- Navan, ובעלי תפקידים בכירים בחברות Stripe ,Tipalti, Venmo, Houzz, Pulley, Carta ועוד.

השילוב של CapitalOS בפלטפורמות נעשה בעזרת קריאת API בודדת וחוסך את הצורך בפיתוח פנימי שכרוך בהשקעה גדולה של זמן וכסף וכן מצריך התמחות בניהול סיכונים, כללי רגולציה, חיתום ועוד. CapitalOS מטפלת בכל הנדרש כך שהפלטפורמות שמציעות שירות לעסקים קטנים יכולות להתמקד בתחומי הליבה שלהן, ובה בעת להרחיב את השירותים שלהן, לייצר אפיק הכנסה חדש ולחזק את היתרון היחסי שלהן מול המתחרים. התשתית של CapitalOS כבר פועלת בפלטפורמות לעסקים קטנים בהן Workiz ו Roll Credits ודרכן זמינה לאלפי עסקים קטנים בארה”ב.

יוסי רחימי, סמנכ”ל אסטרטגיה ותפעול ב-Workiz, ששילבה את התשתית של CapitalOS בפלטפורמה: “ביצענו את האינטגרציה והשקנו את Workiz Card תוך ימים ספורים. השילוב של CapitalOS מאפשר לנו לחזק את יכולות הליבה של השירותים הפיננסיים שלנו בשבריר מהעלות של פיתוח פנימי. הפידבק מהלקוחות מעל המצופה ומחזק את ההבנה שלנו שיש צורך ענק לעסקים קטנים בנושא ניהול ההוצאות”

CapitalOS הוקמה ב-2022 על ידי ניר דרמר (מנכ”ל) ומתן גולדשמידט (CTO), יזמים סדרתיים שמילאו תפקידים בכירים בחברות טכנולוגיה בהן Stripe, Tipalti ו-Lyft. החברה מעסיקה 10 עובדים בסן פרנסיסקו, ניו יורק וישראל. ההשקעה תשמש לגיוס כוח אדם, האצת הפיתוח והשיווק והרחבת רשת שותפי הפלטפורמה.

ניר דרמר, מייסד משותף ומנכ”ל CapitalOS: “עסקים קטנים חייבים להיות יעילים בניהול המשאבים המעטים שלהם, ולכן אנחנו רואים פריחה של חברות תוכנה לניהול עסקים, כמו Workiz ו Honeybook הישראליות, שעוזרות לעסקים להתנהל בצורה יעילה. עד כה חברות אלה לרוב נמנעו מניהול ההוצאות ללקוחות שלהם בגלל המומחיות, העלות והמורכבות הכרוכות בכך. הפתרון שלנו מאפשר לחברות אלה להציע כרטיסי אשראי ויכולות ניהול הוצאות שעוזרות לעסקים לקבל שקיפות לתוך הוצאות העסק, תוך חיסכון זמן וכסף. מאחורי הקלעים, CapitalOS דואגת להיבטי הרגלוציה, ניהול הסיכון, גיוס ההון, הנפקת הכרטיסים, ועוד, כל זה בכמה שורות קוד בודדות. עכשיו תנאי השוק בשלים להביא את הקלות והנוחות ש Stripe הביאה בצד ניהול הגביה, לניהול ההוצאות.”

דובי פרנסס, שותף ומייסד בקרן Group11: “בארה”ב בלבד יש 33 מיליון עסקים קטנים, שלרובם אין תשתית דיגיטלית ברמה ממנה נהנות חברות גדולות, והדבר מעכב את צמיחתם. הפלטפורמות שאותם עסקים קטנים משתמשים בהן מדי יום לנהל את העסק שלהן, נמצאות בעמדה מעולה לטפל גם בניהול ההוצאות ותחום כרטיסי האשראי. CapitalOS מובילה מהפכה בתחום זה, שמאפשרת לפלטפורמות אלו להנגיש פתרון זמין לעסקים הקטנים שדורש ימים ספורים של אינטגרציה”


קרדיט: CapitalOS

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות