חדשות היום

חברת Samtec יצאה לשוק עם תכנונים לייחוס של מערכות אנלוגיות על Array™

חברת Samtec, המובילה בשירות בתעשיית המחברים, הרחיבה את המערכים של שדה פינים פתוח להעברה בו זמנית של אותות אנלוגיים, אותות ספרתיים ואותות אספקת מתח. תכנונים חדשים לייחוס מאפשרים למערכי מחברים לביצועים גבוהים מוכחים של Samtec, שמשמשים בתכנונים לייחוס, כגון SEARY™, לתמוך באותות אנלוגיים.

התכנונים החדשים לייחוס של אותות אנלוגיים דרך מערכי חיבורים, שמיועדים לשימוש ביישומי ת”ר (RF) בצפיפות גבוהה, מאפשרים למחברים צפופים של שדה פינים פתוח לתמוך בהעברה של אותות דיגיטליים ואותות אנלוגיים דיפרנציאליים או אותות מיוחסים, וכן באספקת מתח. המחברים האלו, של מערכים בצפיפות גבוהה כבר הוכיחו עצמם ביישומים דיגיטליים במהירות גבוהה, בביצועים גבוהים, וביישומים של אספקת מתח, וכעת, אפשר להשתמש בתבנית ההארקה הדיפרנציאלית שלהם לתמיכה במערכות על שבב (SOC) בת”ר (RF), וביישומים כגון יישומים אלחוטיים דור 5, יישומי PHY/MSO מרחוק, יישומי מכ”ם במערכים מבוקרי מופע (phase array), יישומי בדיקות ומדידות ולווייני LEO/MEO.

הביצועים מאופיינים בתכונות הבאות:

· רוחב פס של 8 ג’יגה הרץ

· עכבת מערכת של 50 אוהם לסיומת מיוחסת; 100 אוהם ליישומים דיפרנציאליים

· הפסדי החזרה של -12 dB עד 4 ג’יגה הרץ; -10 dB עד 8 ג’יגה הרץ

· בידוד ערב דיבור (crosstalk) בין ערוצים: -69 dBc עד 4 ג’יגה הרץ; -63 dBc עד 8 ג’יגה הרץ

התכנון לייחוס כולל מיפוי פינים מומלץ כחלק מדוח איפיון מקיף. תכנונים לייחוס נוספים נמצאים בפיתוח עבור יישומים של עד 40 ג’יגה הרץ. למידע נוסף על שיפורי התכנון שלך בתחומים של בחירת חומרים למעגלים מודפסים, יצירת מערומים ויציאה לשוק, אתה מוזמן לשלוח מייל לכתובת sig@samtec.com.

חברת Samtec שנוסדה בשנת 1976, היא ייצרנית גלובלית בבעלות פרטית של קו רחב של פתרונות אלקטרוניים לחיבורים פנימיים, לרבות לוח ללוח במהירות גבוהה, כבלים למהירות גבוהה, מוצרים אופטיים לחיבורים בין מעגלים ולוחות חזית, כבלי ת”ר מדויקים, חיבורי מערומים גמישים ורכיבי מיקרו ורכיבים וכבלים קשיחים. המרכזים הטכנולוגיים של Samtec מפתחים ומקדמים טכנולוגיות, אסטרטגיות ומוצרים לשיפור הביצועים והעלויות של מערכות החל בשבב החשוף עד לממשק במרחק 100 מטר וכל נקודות החיבורים הפנימיים שביניהם.


קרדיט: SAMTEC

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות