חדשות היום

פלטפורמת ההסברה של ההייטקיסטים Stand4Israel הורחבה למעל 5,000 תכנים ו-23 שפות, בהן ערבית, טורקית ופרסית

פלטפורמת ההסברה  https://stand4israel.net , שהוקמה על ידי הייטקיסטים מתנדבים במטרה להציג תעוד אמין של אירועי ה-7 באוקטובר, הורחבה ל-5000 תכנים ב-23 שפות. היא זמינה כיום בשפות החשובות והמאתגרות ביותר להסברה הישראלית כולל טורקית, פרסית, הינדית, יפנית, תאילנדית, דנית, בולגרית, רומנית, פינית, בוסנית, ויאטנמית ואוקראינית. הן הצטרפו לשפות הקיימות אנגלית, ערבית, רוסית, סינית, ספרדית, צרפתית, גרמנית, פורטוגזית, איטלקית, שבדית והולנדית.

האתר נבנה בשיתוף עם 15 ארגוני הסברה, חברות מדיה וחברות פרסום ומאגד תכנים משלל המקורות הכוללים סיפורים על נרצחים, חטופים ובני משפחותיהם וניצולים. האתר נועד להציג את הצד הישראלי ולתת כלים על מנת למנוע ניסיונות להכחיש או למזער את אירועי השבת השחורה, אשר תופסים תאוצה בכלי תקשורת מרכזיים, ברשתות החברתיות ועל ידי ידוענים שמהדהדים את סילוף האמת.

הקמת האתר היא יוזמה של עובדים מתנדבים בחברת טכנולוגיות הוידיאו Kaltura שהחליטו לרתום את הכלים של החברה לטובת המאמץ ההסברתי הישראלי, בשילוב של יכולות בינה מלאכותית לתרגום ותיוג אוטומטי באמצעות הטכנולוגיה של Gloss.AI. הוא כולל מנוע חיפוש לפי נושאים וקטגוריות ואפשרויות להורדת תכני מדיה ושיתוף בקלות ברשתות.

ליעד אשכר, ממובילי המיזם בקלטורה : “ככל שחולף הזמן מהטבח הנורא, גוברים הקולות שממעיטים באירועי הזוועה ומציגים את ישראל כצד התוקפן. התושבים בחלק מהמדינות נמצאים מאחורי מסך ברזל של תקשורת שמציגה להם מידע מוטעה וסרטוני פייק ברשתות החברתיות, ועלינו לבקע אותו. גם במדינות ידידותיות לישראל יש לצערנו שטף של שקרים, כולל של משפיענים, שמחלחל לאוכלוסיה. הנגשת האתר לשפות רבות, בעזרתם של מתנדבים רבים שנרתמו למשימה וטכנולוגית הבינה מלאכותית, מאפשרת לנו להגיע לרוב תושבי העולם בשפת האם שלהם ולהציג בפניהם את הזוועות שהתרחשו ועדיין נמשכות עם החטופים.”


צילום: stand4israel.net

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות