חדשות היום

VideoRay מקדמת את המחקר התת-ימי במסעות ימיים קשוחים ביותר תוך שימוש במודולי הספק של Vicor

פודקסט Powering Innovation של Vicor Powering Innovation עוסק בהתרחבות תחוםעוסק בהתרחבות תחום כלי הרכב התת-ימיים המופעלים מרחוק (ROV) ובמענה שנותנת VideoRay למשימות תת-מימיות חדשות

Vicor Corporation, החברה המובילה במודולי הספק עתירי-ביצועים, משוחחת עם VideoRay, יצרנית מובילה של כלי רכב תת-ימיים המופעלים מרחוק (ROV), במסגרת הפודקסט Vicor Powering Innovation . השיחה עוסקת בצמיחה המהירה של ROVs, המציעים דרך גישה בטוחה למיקומים תת-מימיים מרוחקים בעומקים קיצוניים למשך תקופות ארוכות. הביקוש הולך וגדל במהירות, ו-VideoRay מסבירה שהגישה המודולרית שלהם מאפשרת להם להתאים את ה-ROV שלהם אישית לכל משימה ודרישה.

VideoRay, חברה השוכנת בפנסילבניה, בונה ROVs עם הטכנולוגיות ורשתות ההספק המתקדמות ביותר תוך שימוש במודולי הספק בצפיפות גבוהה. ROVs הם הדרך הבטוחה והיעילה ביותר לשמור על הביטחון התת-ימי, לתמוך במאמצי חילוץ ימיים ולחקור את עומקי האוקיינוסים. הצוללות והתוכנות הייעודיות של VideoRay נועדו לסביבות תובעניות ומסוכנות, ומתהדרות בפשטות ההפעלה, בניידות, בגמישות ובאמינות שלהן. למדו להכיר את מגוון המשימות התת-מימיות שאותן מבצעות ה-ROVs של VideoRay, כולל חיפוש והצלה, בדיקת תשתיות, חילוץ ומחקר.

הפודקסט Powering Innovation של חברת Vicor זמין להורדה מכל ספקי הפודקסטים הגדולים, ביניהם Spotify‏, Apple Music ו-Google Podcasts. המאזינים יכולים ללמוד על אתגרי ההספק הקשוחים ביותר בשוק כיום, ועל רעיונות חדשים בתחום החשמול, ארכיטקטורות הספק יצירתיות ואתגרי תכן מהעולם האמיתי.


VideoRay, יצרנית מובילה של כלי רכב תת-ימיים המופעלים מרחוק (ROVs), מציעה את הדרך הבטוחה והיעילה ביותר לשמור על הביטחון התת-ימי, לתמוך במאמצי חילוץ ימיים ולחקור את עומקי האוקיינוסים. קרדיט: VideoRay

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות