חדשות היום

חברת ההייטק Akamai הודיעה על תמיכה ב-Israeli Children’s Fund המסייעת לילדים שהוריהם נרצחו או נחטפו ב-7 באוקטובר

חברת ההייטק Akamai הודיעה על תמיכה ב-Israeli Children’s Fund שהוקמה במטרה לסייע לילדים שהוריהם נרצחו או נחטפו במתקפת החמאס ב-7 באוקטובר. הקרן מספקת לילדים סיוע מקיף בחינוך, טיפולים וכל עזרה נוספת במטרה להקל עליהם ככל שניתן את ההתאוששות מהטראומה שעברו ולהבטיח את עתידם.

התמיכה בילדי ה-7 באוקטובר היא חלק מתוכנית מענקים עולמית של אקמאי ביוזמות של חינוך, לימודי טכנולוגיה ויזמות ברחבי העולם בהיקף כולל של 2 מיליון דולר. ארגונים ישראלים נוספים שנכללים בתוכנית המענקים הם יוניטף, המסייעת בהפעלת מסגרות חינוך לילדים חסרי מעמד בדרום תל אביב ועמותת בוגרי יחידה 81 של המודיעין, המקדמת את החינוך הטכנולוגי בישראל.

פבל גורביץ, מנהל מרכז הפיתוח הישראלי של אקמאי: “אנחנו גאים לתמוך בשלושת הארגונים הישראלים, שהמשותף להם הוא פעולה למען חינוך ויצירת תנאי פתיחה שיוויוניים לכולם. הילדים שהוריהם נרצחו או נחטפו במתקפת החמאס נותרו ללא תמיכה הורית, או עם תמיכה חלקית בלבד. הקרן תסייע לאותם ילדים, בתאום עם האפוטרופסים שלהם, כדי לצמצם את החסך שנוצר ולאפשר להם תנאים לצמיחה אישית כמו כל ילד אחר. אקמאי מחויבת להמשיך לתמוך בעזרה לקהילה במגוון דרכים ותמשיך לעשות זאת גם בשנת 2024.”  

חברת Akamai היא מהגדולות בעולם בתחום הפצת תכנים ברשת ופועלת בכמאה מדינות באמצעות מערך של מאות אלפי חוות שרתים מבוזרות. מרכז הפיתוח הישראלי של החברה מונה כ-500 עובדים ומוביל את פעילות הסייבר של אקאמי, המשולבים בתשתית של החברה ומגינים על הרשתות והפנימיות והחיצוניות של הארגונים הגדולים מפני תוקפים, התפשטות של נוזקות ותוכנות כופר. 


קרדיט צילום: Akamai

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות