חדשות היום

כנס השותפים השנתי של חברת אדוונטק בסימן 40 שנות חדשנות

חברת אדוונטק ערכה את כנס השותפים השנתי  (world partner conference) בנובמבר האחרון שהתקיים בטאייוואן, בקמפוס החכם והמתקדם של החברה שנמצא בלינקו (ליד טאייפה) בו השתתפו כ-700 עובדי החברה ולקוחות מ- 42 מדינות מרחבי העולם.

האירוע הגדול ציין גם את חגיגות ה-40 שנה להקמת החברה וכלל תכנים עשירים ומגוונים, תצוגות של פרויקטים ופתרונות מובילים, מעל 50 הרצאות שונות עם תכנים מרתקים אשר אפשרו ללקוחות החברה להעמיק את הידע בנושאים מתקדמים כגון רובוטיקה, פיתרונות לניהול טעינת רכבים חשמליים,  AIoT, EdgeAI ולסיום הודמנו האורחים לסיור במזקקת וויסקי מקומית או טיול אופניים מגבש.

האירוע וההסברה המקיפה של הטכנולוגיות והפתרונות המוצעים ע”י אדוונטק נתנה לכל משתתף את ההזדמנות להיחשף לכיוונים החדשים בעולם הטכנולוגיה, להכיר ולבנות יחסי שותפות יציבים בין הלקוחות ועובדי החברה.

לארוע הוזמנו שותפים עיסקיים של Advantech: Intel, AMD, NVIDIA, Arm, NXP, Qualcomm, MediaTek, Microsoft ועוד,  ומישראל החברות Hailo ו- Cogniteam  שהציגו בכנס את הפיתרונות שלהם ובנוסף השתתפו אבי נטף וניר רום מניסקו טכנולוגיות.

אדוונטק שאפה למנף את האירוע הזה כדי לחזק את המערכת ה- ecosystem באמצעות אינטראקציות ממוקדות וחדשנות שיתופית. המטרה הייתה לשפר הזדמנויות ליצירה משותפת עם שותפים ולנצל ביחד את המגמות וההזדמנויות העדכניות ביותר של AIoT.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות