מבצע המתנות DigiWish השנתי ה-15 של DigiKey יוצא לדרך ב-1 בדצמבר 2023‏

ת’יף ריבר פולס, מינסוטה, ארה”ב – DigiKey, מפיצת סחר עולמית מובילה המציעה את המבחר הגדול ביותר של רכיבים טכניים ומוצרי אוטומציה הקיימים במלאי ומוכנים למשלוח מיידי, שמחה להכריז על השקת מבצע DigiWish Giveaway‏ השנתי ה-15 ב-1 בדצמבר 2023‏. עם עונת החגים המתקרבת, DigiKey בוחרת 24 זוכים ברי-מזל שיתחילו את החגיגות מוקדם יותר, כחלק מהשליחות המתמשכת של החברה לעזור למהנדסים, מתכננים ויצרנים להאיץ את הקדמה.

המשתתפים יכולים להיכנס כדי לזכות במוצרי DigiKey לפי בחירתם במהלך מבצע המתנות DigiWish ברשתות החברתיות 1-24 בדצמבר 2023. כדי להיכנס, על המשתתפים לבחור מוצר אחד של DigiKey הקיים במלאי בשווי של עד $100 דולר ולהגיב או לפרסם את ה”משאלה” שלהם בפייסבוק, אינסטגרם או טוויטר באמצעות ההאשטאג DigiWish#‏. שם אחד מרשימת המועמדים המתאימים יעלה בגורל בכל יום של התחרות, עם סה”כ של 24 זוכים ברי מזל. כל המשתתפים ייכנסו גם להגרלת הפרס הגדול עבור מסע קניות של DigiKey בסך $500.

מבצע המתנות DigiWish‏ 2023 מתקיים ב-24‏-1‏ בדצמבר 2023‏.

“אנחנו נרגשים להודיע בעונת החגים הזו על ה-DigiWish השנתי ה-15 שלנו”, אמר ברוקס ויגן, מנהל בכיר לשיווק אסטרטגי ב-DigiKey. “תוכנית כמו DigiWish היא רק אחת הדרכים שבהן DigiKey תומכת לאורך כל השנה במהנדסים, מתכננים ויצרנים המאיצים את הקדמה בתעשייה.”

אין צורך ברכישה כדי להשתתף במבצע המתנות DigiWish, והוא אינו מקודם במקומות בהם הוא אסור על פי חוק. לנרשמים מוזכר ש-DigiKey אינה יכולה להעניק מוצרים המוגבלים לייצוא במדינותיהם. הפוסטים של משתתפי DigiWish ברשתות החברתיות חייבים להיות פומביים כדי שניתן יהיה לאסוף אותם.

בקרו באתר האינטרנט של DigiKey‏ לקבלת הכללים והתנאים והתניות המלאים של DigiWish Giveaway‏ 2023‏.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות