חדשות היום

Micron 7450 NVMe™ SSD Storage

 ה – Micron 7450 NVMe™ , המבוסס על זיכרון NAND עם 176 שכבות, הוא ה- SSD המתקדם ביותר בעולם למרכזי נתונים ומספק ביצועים יוצאי דופן בממשק PCIe Gen4 עם אפשרויות פריסה נרחבות.

Micron הינה החברה המובילה בתעשיית הזיכרונות והאחסון בטכנולוגיות החדשניות. החברה מציעה מגוון רחב של SSDs, זיכרונות DRAM, NAND Flash, NOR Flash ופתרונות אחסון בביצועים גבוהים. מוצרי החברה מיועדים ליישומי בינה מלאכותית, יישומי סלולר דור 5 (G5), מרכזי נתונים, מחשוב קצה, התקנים ניידים ועוד.
Micron 7450 NVMe SSD מאפשר אחסון במרכזי נתונים בענן או בשרתי הארגון כדי לתמוך במגוון עומסי עבודה. המוצר זמין במגוון תצורות למירב השימושים האפשרי: אתחול, זיכרון מטמון ואחסון נתונים ראשי.
ה- Micron 7450 SSD מספק בעקביות זמן השהייה מרבי של 2ms, מציע סביבת ביצוע מאובטחת מתקדמת וייחודית של הדור הבא, מסופק במגוון מרשים של היקפי זיכרון, מ- 400GB עד 15.36TB, ובמבחר תצורות הרחב ביותר: U.3, M.2 ו-E1.S.

Micron 7450 NVMe™ מסופק במגוון הרחב ביותר של תצורות בתעשייה

Micron 7450 NVMe™ מסופק במגוון הרחב ביותר של תצורות בתעשייה

המבחר הרחב של נפחי הזיכרון והתצורה מציעים גמישות מרבית ומהירה בהתאמת צריכת ההספק והדרישות הטרמיות והצרכים המשתנים של מרכזי הנתונים.
תכונות האבטחה הייחודיות כמו eDrive , Micron-unique Secure Execution Environment, של מיקרוסופט ו- Self-Encrypting Drives (SEDs) מציעות התאמה מרבית לדרישות הפריסה ומסייעות לשפר את אבטחת הנתונים.

 

לפרטים: משה אבידן, מנהל קו מוצר, 050-5285534, moshe.avidan@easx.co.il


התמונות והטבלה בחסות חברת Micron

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות